شناسهٔ خبر: 54981097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در دیدار با مدیر کل آب و فاضلاب صورت گرفت؛

آموزش فرهنگ مصرف آب به کودکان و نوجوانان

جلسه‌ای با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کل آب و فاضلاب استان هرمزگان در راستای معرفی فعالیت‌های کانون در زمینه صرفه‌جویی آب به کودکان و نوجوانان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در راستای تعامل با دستگاه‌های دیگر و معرفی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی کانون پرورش فکری، جلسه‌ای با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آب و فاضلاب برگزار شد.
پروین پشتکوهی مدیر کل کانون با معرفی فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی موثر کانون اعلام کرد که کانون پرورش فکری با ظرفیت‌های جذاب در حوزه کتاب؛ بازی و سرگرمی و مرکز تخصصی علوم، آمادگی کامل در حوزه اطلاع‌رسانی و صرفه‌جویی در زمینه آب را دارد.
همچنین عبدالحمید حمزوی‌پور مدیرکل آب‌ و فاضلاب گفت: نظر به اینکه آب به سختی آماده شرب و مصارف بهداشتی می شود مردم کمتر قدر آب را می‌دانند.
 وی افزود: با توجه به اینکه استان هرمزگان یکی از استان‌های کم بارش کشور است و با وجود نعمت دریا، آب شیرین کردن هزینه‌های زیادی دارد،  لزوم آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه صرفه‌جویی بیشتر احساس می‌شود. 
بنا به موضوع ذکر شده، مدیران کل دستگاه‌ها پیشنهاد دادند؛ برای استفاده هر چه بهتر از ظرفیت‌های یکدیگر تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری بیشتر منعقد گردد. 
این تفاهم‌نامه در حالی منعقد شد؛ که کانون پرورش فکری در حال حاضر با ۱۶ مرکز ثابت؛ یک مرکز سیار و دو کتابخانه پستی به خدمات‌دهی فرهنگی می‌پردازد.

نظر شما