شناسهٔ خبر: 54981023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

موکب‌های سلامت تامین اجتماعی خوزستان ویژه پیاده‌روی اربعین برپا می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: تامین اجتماعی دو موکب سلامت در مرزهای چذابه و شلمچه ویژه زایران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام پیاده‌روی اربعین برپا می‌کند.

صاحب‌خبر -

امیرحسین بنی احمد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: تکریم و ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع)  در موسم اربعین حسینی جزو اولویت‌های فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان است.

وی افزود: استان خوزستان دارای دو گذرگاه به سمت عراق است که سالانه میلیون‌ها عاشق امام حسین(ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین از آن عبور می‌کنند و این آمادگی در این مجموعه وجود دارد که خدمات مناسب درمانی ارائه دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص برگزاری با شکوه اربعین حسینی و لزوم تکریم زائران، ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی مدیریت درمان استان تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیمات لازم در خصوص راه‌اندازی موکب سلامت در دو مرز شلمچه و چذابه گرفته شد.

بنی احمد به حضور 14 استان به عنوان معین استان خوزستان در راه‌اندازی این موکب‌ها اشاره کرد و گفت: موکب سلامت تامین اجتماعی از تاریخ 17 شهریورماه تا اول مهرماه 1401 به صورت 24 ساعته و با تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان ابراز امیدواری کرد طبق برنامه تنظیمی و پیش‌بینی تجهیزات و امکانات، خدمات خوب و قابل توجهی به زائران ارائه شود.

انتهای پیام/341/ح

نظر شما