شناسهٔ خبر: 54980735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله اول رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مرحله اول رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان استان یزد روز پنجشنبه با حضور جمعی مسئولان نظامی و انتطامی در محل ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در خصوص برگزاری این رزمایش گفت: در این مرحله ابتدا هماهنگی دستگاه‌های نظامی و انتطامی در کنار ماموریت فرماندهان بسیجی یزد و مناطق با هدف اجرای کامل رزمایش با موفقیت و طبق برنامه اجرا شد.

سرتیپ حسین زارع کمالی افزود: این حرکت در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی به خصوص پیگیری منویات مقام معظم رهبری برای انجام بهتر ماموریت‌های بسیج با همکاری دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

اولین مرحله رزمایش الی بیت المقدس استان به منظور انجام بهتر ماموریت‌های محوله در زمینه پدافند غیرعامل و امداد و نجات با هدف مردمداری و مردم‌یاری با حضور اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.
 
همچنین همزمان در تمامی شهرستان‌ها نیز ماموریت‌ها به گردان‌های بیت‌المقدس و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و طرح‌های عملیاتی در موقعیت‌ها و وضعیت‌های احتمالی در حوادث طبیعی و غیرطبیعی توسط کارگروه‌ها و اعضای حاضر در پاسگاه فرماندهی رزمایش بررسی و مورد ارزیابی و جمع‌بندی قرار گرفت.

دومین مرحله از رزمایش الی بیت‌المقدس با عنوان شامگاه یاد یاران با حضور استاندار، جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و گردان‌های بسیج سراسر استان یزد در جوار گلزار شهدای گمنام خلدبرین برگزار می‌شود.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد و این رزمایش ۲ روزه است.  

نظر شما