شناسهٔ خبر: 54980593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

اسکوچیچ، کی‌روش، برانکو و ...

آخرین وضعیت نیمکت تیم ملی ایران

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی تعطیلات خود را در کرواسی ادامه می‌دهد که شایعاتی جدی مبنی بر پایان کار او در ایران شنیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ایران پس از اردوی پر هیاهوی قطر دوباره به حالت تعلیق بازگشته و حالا شایعاتی که در روز های پیش از بازی مقابل الجزایر شنیده می‌شد قوت بیشتری گرفته است؛ شایعاتی که خبر از مذاکرات نهاد های بالادست (وزارت ورزش و ...) با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌دهند.

نکته مهم این است که خبر مربوط به جلساتی که پیرامون این موضوع و جمع‌بندی درباره مسئله سرمربی ایران در جام جهانی بدون اطلاع فدراسیون فوتبال برگزار شده از زبان افراد شرکت کننده نقل و حالا مرز شایعه را درنوردیده و تبدیل به یک موج خبری جدید شده است.

در این شرایط اگرچه فدراسیون روی موضع قبلی خود مبنی بر حفظ دراگان اسکوچیچ اصرار می‌ورزد و به کلی در جریان خبرها و مسائل رخ داده نبوده است اما از آنجایی که این سوال امروز از سخنگوی دولت هم پرسیده شد، به نظر می‌رسد که شایعه را باید جدی تر گرفت.

کمااینکه شب گذشته هم در شبکه خبر یک چهره منتقد در برنامه پیمان اسدیان حاضر شد و دوباره سرمربی تیم ملی با اتهامات جدیدی مواجه کرد.

در این شرایط تنها مقاومت جدی فدراسیون فوتبال در قبال شایعات می‌تواند مانع از تغییرات آتی و احتمالی شود اما فدراسیونی که درگیر برگزاری انتخابات و مسائل مختلفی است که در حال حاضر با آن دست به گریبان است، بعید است که قوت مخالفت جدی را داشته باشد.

اخباری که خبرنگار ورزش سه از تحرکات پشت پرده در روزهای اخیر کسب کرده، شامل نکاتی است که شاید انتشار آنها چندان هم به صلاح تیم ملی نباشد اما به هر حال گروهی که مخالف ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی هستند فعالیت های گسترده‌ای در تمامی سطوح داشته‌اند و اساسا با این پیگیری شدید مشخص نیست که سرمربی فعلی با وجود نتایج مناسب تا کجا می‌تواند با این فضا پیش برود.
به هر صورت خبر تغییر سرمربی تیم ملی خبر آنقدر عجیبی نیست مگر آنکه فدراسیون فوتبال واقعا بخواهد مقابل همه فشارها مقاومت کنند.

نظر شما