شناسهٔ خبر: 54980539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به دیدار اهل قلم رفت

منصور احمدی ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز قلم به دیدار سید محمدرضا قیاسیان از نویسندگان و پیشکسوت اهل قلم رفت .

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به همراه تیمور احمدوند مشاور فرهنگی هنری مدیر کل و اعظم روانشاد رییس اداره فرهنگی با حضور در منزل سید محمد رضا قیاسیان نویسنده لرستانی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن جویا شدن از وضعیت سلامت آقای قیاسیان با آخرین دستاوردهای و تلاشهای علمی ایشان آشنا شد و برضرورت انتشار مکتوبات ارزشمند این پیشکسوت اهل قلم تاکید کرد.

وی افزود:یکی از وظایف ما تکریم و تحبیب اهالی قلم گفت که سعی می کنیم که به مناسبتهای مختلف و هم بی مناسبت به دیدار ان ها برویم و این شاید حداقل کاری است که میتوانیم انجام دهیم و پای صحبتها و دغدغه های آنها را بشنویم.  

در این دیدار که به مناسبت روز قلم صورت گرفت،قیاسیان  ضمن تشریح بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌گرفته خود در طول سالیان گذشته به بیان خاطراتی از دوره های مختلف چگونگی تالیف آثار خود پرداخت. 

وی از سال ۴۸ در کنار ورزش به کار نویسندگی پرداخت که حاصل این نوشتن ۳۰ کتاب  در زمینه‌های مختلف ورزشی و ۵۰۰ مقاله ورزشی که در نشریات مختلف در سطح کشور منتشر شد،بود و دو کتاب دیگر نیز در دست چاپ دارد.

گفتنی است، سید محمدرضا قیاسیان دارنده لوح تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نویسنده برتر در سالهای ۷۵ و ۸۱  است

برخی از آثار چاپ شده وی عبارتند از سیری در کشتی ایران و جهان، نقش یک مربی به عنوان لیدر کشتی، گلچینی از فنون کشتی ، تاریخ کشتی لرستان ، رموز و فنون کشتی فرنگی از دیدگاه شرق، آلبوم قهرمانان کشتی لرستان ،نیم‌قرن کشتی ایران و جهان، تاریخ کشتی از آتن تا آتن، اصول مربیگری، دانستنی های ورزشی، پویندگان راه حقیقت، مردان روزگار،مردان افسانه ای رینگ، پیشینه ورزش مشت‌زنی از آتن تا پکن و... 

 

برچسب‌ها:

نظر شما