شناسهٔ خبر: 54980217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

دستگیری۱۰۱نفراز دارندگان سلاح غیرمجاز وعاملان تیراندازی درخوزستان

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف ۱۱۵ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در استان گفت: در این راستا ۱۰۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی در این استان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی در خصوص جزئیات خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی، طرح سراسری جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خوزستان به مدت ۴ روز در استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس سازمان اطلاعات با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان و با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۰۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: کشف ۱۱۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و یک هزار و ۵۶۵ عدد فشنگ از دستاوردهای این طرح است.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

نظر شما