شناسهٔ خبر: 54980152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصادف در توتکابن گیلان ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

رشت - ایرنا - رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از مصدومیت ۱۳ نفر به دلیل برخورد ۲ دستگاه ون و پاترول امروز "پنجشنبه" در توتکابن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان، دکتر پیمان اسدی اظهار داشت: با دریافت این حادثه پنج تیم فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به مصدومان به محل تصادف در میدان مارلیک توتکابن اعزام شدند.

وی بیان داشت: ۱۳ مصدوم این تصادف توسط اورژانس پیش بیمارستانی منطقه مورد امدادرسانی قرار گرفتند ضمن اینکه مصدومان این تصادف برای ادامه درمان به بیمارستان‌های سلامت رستم آباد و پورسینا رشت منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان اضافه کرد: در امدادرسانی این تصادف نیروهای جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتند.

وی از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا از بروز حوادث ترافیکی پیشگیری شود.

 دکتر اسدی با اشاره به خدمات شبانه روزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان خاطر نشان کرد: مردم در  صورت نیار به خدمات اورژانس با ۱۱۵ تماس بگیرند.

به گفته وی علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

نظر شما