شناسهٔ خبر: 54980022 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پیروانی: فریب نخورید؛ گروه ایران آسان نیست

پیروانی: هر ۳ بازی را در جام جهانی می‌بازیم/ تا دیر نشده کی‌روش را سرمربی تیم ملی کنند/ ایمان داشته باشید فوتبال ایران نابود خواهد شد!

افشین پیروانی سرمربی سابق فجرسپاسی اعتقاد دارد با این رویه که برای بازیکنان هزینه می‌کنند، فوتبال ایران در ورطه نابودی قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

غلامحسین پیروانی درباره هزینه‌هایی که باشگاه‌ها برای بازیکنان انجام می‌دهند گفت: فوتبال ایران کاملا در شرایط نابرابر قرار دارد یک تیم ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند ولی یک تیم ۸۰ میلیارد. اگر این رویه ادامه پیدا کند مطمئن باشید تا ۵ سال آینده همه باشگاه‌ها بر شکست می‌شوند و ایمان داشته باشید فوتبال ایران هم نابود خواهد شد.

وی افزود: واقعا سرسام آور است بازیکنی ۲۰ تا ۳۰ میلیارد برای یک فصل قرار داد ببندد، قیمت فوتبالیست‌های ایرانی از خارجی‌ها بیشتر شده است. یک ضرب المثل است که می‌گوید؛ «فواره چون بلند شود سرنگون شود» واقعا تا چه زمانی باید این شرایط وجود داشته باشد.

او ادامه داد: باشگاه‌های فوتبال کلا کار سازندگی را فراموش کردند، البته حق هم دارند چرا که هیچ کسی به فوتبال پایه اهمیتی نمی‌دهد. چه سرنوشتی برای تیم‌های سازنده مثل برق شیراز، راهن آهن، ابومسلم، دارایی و ... رخ داد، همگی نابود شدند.

پیروانی در ادامه به گروه بندی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و گفت : نباید فریب بخوریم که گروه ایران آسان و راحت است. حریفان ما با ساختاری قدرتمند و بازی‌های تدارکاتی در میدان حاضر می‌شوند، ما نیاز به چند بازی تدارکاتی مهم داریم تا بازیکنان مقابل تیم‌های بزرگ محک بخورند. اما با این شرایط که در تیم ملی شاهد هستیم انتظاری جز ۳ شکست نداشته باشید.

پیروانی: هر ۳ بازی را در جام جهانی می بازیم/ تا دیر نشده کی روش را سرمربی تیم ملی کنند/ ایمان داشته باشید فوتبال ایران نابود خواهد شد!

او در پایان در پاسخ به این سوال که بهتر نیست سر مربی تیم ملی کشورمان برای جام جهانی تغییر کند، اظهار داشت: به نظر من کی روش بهترین گزینه برای تیم ملی است، او چند سال برای تیم ملی زحمت کشید و شناخت خوبی روی فوتبال ایران و حتی حریفان دارد. اگر کی روش سرمربی تیم ملی بود قطعا اردوی‌های تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی بصورت منظم و دقیق برگزار می‌شد. باور کنید اگر کی روش سرمربی تیم ملی بود فدراسیون کاسه چه کنم در دستش نمی‌گرفت و اجازه نداشتند برای بازی تدارکاتی انتخاب امروز و فردا کنند. او با زور هم که شده بود، کاری می‌کرد تا فدراسیون به وعده‌هایش عمل کند. به نظر من تا دیر نشده کی روش را برای تیم ملی بیاورند.

نظر شما