شناسهٔ خبر: 54978945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شرکت 11 هزار دانش آموز ایلامی در طرح غنی سازی اوقات فراغت

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: حدود ۱۱ هزار نفر دانش آموز در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

ولدبیگیان معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هر ساله وزارت آموزش و‌ پرورش به منظور غنی سازی اوقات فراغت، رشد همه جانبه شخصیت آنان، ایجاد فضای پر نشاط و جذاب، ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی هنری و مهارت آموزی اقدام به اجرای ویژه برنامه‌هایی در سطح مدارس می‌کند. 

وی افزود: پس از دو سال وقفه اداره کل آموزش و پرورش استان در نظر دارد که تابستان سال جاری اقدام به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان انجام دهد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: پیش بینی شده ۱۲۹ پایگاه که از این تعداد ۱۸ پایگاه در حاشیه شهرها و ۲۵ پایگاه در مناطق محروم و روستایی برپا شود که ۱۷۰ برنامه آموزشی و تربیتی برای اجرا در پایگاه‌های تابستانی در نظر گرفته شده است.

ولدبیگیان بیان کرد: حدود ۱۱ هزار نفر دانش آموز در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده‌اند.

وی به برخی از این اقدامات اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۲۵۰۰ نفر دانش آموز به اردوهای درون و برون استانی، برنامه ریزی برای اعزام ۱۲۰ نفر از زیارت اولی مناطق غیر برخوردار به مشهد مقدس، اعزام ۳۵۰ نفر از دانش آموزان به اردوهای تشکیلاتی از این برنامه‌ها هستند و برگزاری اردوهای راهیان نور و شمیم ولایت و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کنار کلاس‌های حضوری و تولید محتوا فاخر جهت بارگزاری در شبکه شاد از این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما