شناسهٔ خبر: 54978935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان اظهار کرد: از مهمترین برنامه های این ستاد استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که یکی از مصداق‌های آن در فضای مجازی و رسانه‌ای می‌باشد.

وی افزود: حمایت از تولیدات چند رسانه‌ای در رسانه و فضای مجازی اولویت مهم ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت می‌باشد که در این راستا جشنواره‌های متعددی به شکل استانی و کشوری پیش‌بینی شده و در طول سال برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده که به شکل کشوری و به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

کریمی در خصوص محورهای چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و همچنین یک بخش در محورهای آزاد محورهای این جشنواره هستند و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این محورها ارسال کنند.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردمی برای شرکت در این جشنواره افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ شهریورماه سال جاری می‌باشد و دبیرخانه استانی این جشنواره نیز در محل اداره کل واقع در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان واقع در خیابان موزه اراک مستقر شده و آمادگی پاسخگویی به نظرات و سوالات همه مردم می‌باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: علاقمندان جهت شرکت در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و ارسال آثار می توانند به آدرس http://defafestival.com مراجعه کنند.

کریمی با اشاره به اهداف مهم این جشنواره گفت: چهارمین دوره از جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با هدف شناسایی و به‌روزرسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه‌های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تمام سعی و تلاش دشمن در فضای مجازی برای ناامیدی مردم و سیاه نمایی پای کارآمده نیاز است فعالان انقلابی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با روحیه جهادی و اهتمام ویژه در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای کشور در گام دوم انقلاب ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بسیجی بودن است و فضای مجازی یک فرصتی بزرگ در اختیار داده که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

انتهای پیام

نظر شما