شناسهٔ خبر: 54973538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/بمب پرسپولیس رسید+ اسامی ستاره‌هایی در آستانه جدایی از پرسپولیس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل از نقل و انتقالات لیگ برتر را در این خبر بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبر از نقل و انتقالات پرسپولیس حاکی از این است که در حالی که باشگاه ویزلا برای پرداخت رضایت نامه کاسیانو مهلت دو هفته‌ای برای پرسپولیس تعیین کرده و پس از این تاریخ، رقم رضایت نامه او افزایش خواهد یافت، روزنامه پرتغالی ABola از نهایی شدن انتقال این مهاجم خبر داده است همچنین حضور برخی از بازیکنان آکادمی باشگاه پرسپولیس در تمرینات بزرگسالان سرخ‌پوشان خبرساز شد از طرفی هم مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس این روزها نقش اول را در تمرینات سرخپوشان عهده‌دار است.

 

 

گزینه اصلی 'گل محمدی' در آستانه پرسپولیسی شدن

 

روزنامه ABola در گزارشی به انتقال مهاجم برزیلی به پرسپولیس پرداخت.


در حالی که باشگاه ویزلا برای پرداخت رضایت نامه کاسیانو مهلت دو هفته‌ای برای پرسپولیس تعیین کرده و پس از این تاریخ، رقم رضایت نامه او افزایش خواهد یافت، روزنامه پرتغالی ABola از نهایی شدن انتقال این مهاجم خبر داده است.


در این روزنامه آمده که قرارداد دو ساله برای کاسیانو در ایران آمده شده و او تا ۳۵ سالگی در لیگ برتر ایران حضور خواهد داشت.

 

این در حالی است که باشگاه ویزلا رقم 300 هزار یورو را برای رضایت نامه خواسته که در صورت تعلل باشگاه پرسپولیس افزایش خواهد یافت.


کاسیانو دو فصل پیش آقای گل لیگ یک پرتغال شد اما باتوجه به اینکه در آستانه ورود به فصل آخر قراردادش بود، پرسپولیس فرصت این را دارد تا با این رقم او را آزاد کند.

 

 

خودنمایی ۵ بازیکن آکادمی پرسپولیس در کنار ستاره‌های سرخ

 

حضور برخی از بازیکنان آکادمی باشگاه پرسپولیس در تمرینات بزرگسالان سرخ‌پوشان خبرساز شد.

این روزها برخی بازیکنان جوان که کارشان در آکادمی باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده، در تمرینات تیم بزرگسالان حضور فعالی دارند. در همین راستا وضعیت ۵ بازیکن سابق آکادمی پرسپولیس که این روزها در تمرینات تیم بزرگسالان حضور دارند را بررسی می‌کنیم.

 

علیرضا خدایی؛ بازگشت یک ملی‌پوش امید
بازیکن سابق آکادمی پرسپولیس چند سال قبل از سوی برانکو به تمرینات بزرگسالان آمد. ۲۰ ساله است و در پست های وینگر چپ، وینگر راست و دفاع راست بازی می‌کند. در زمان حضور برانکو روی نیمکت سرخ‌ها، مدتی در تمرین حاضر می‌شد و اکنون نیز در تیم ملی امید عضویت دارد. با توجه به رده سنی این بازیکن که زیر ۲۳ سال به حساب می‌آید به نظر می‌رسد گل‌محمدی برای فصل آتی او را بخواهد.

 

علی جودکی؛ تنها بازمانده در دفاع چپ
جودکی هم از همان نفرات قدیمی است که ذاتا دفاع چپ و وینگر است و ۲۱ سال سن دارد. در تمرینات پیش از آغاز فصل گذشته پرسپولیس حضور داشت و در نهایت نیز با تصمیم گل محمدی به لیست بزرگسالان اضافه شد.علی جودکی در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. او هم بازیکن آکادمی سرخ ها بوده است. اگرچه فرصت بازی به جودکی نرسیده اما در آخرین دیدار لیگ بیست‌ و یکم مقابل فجرسپاسی، این بازیکن روی نیمکت ذخیره سرخپوشان حضور داشت.

 

محمد عمری؛ نمونه کوچک شده امید عالیشاه
این بازیکن ۲۲ ساله، نسبت به سایر جوانان حاضر در تمرین پرسپولیس، شناخته شده تر است چرا که در ۴ بازی برای سرخپوشان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و درواقع فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او هم قراردادش را با صلاحدید یحیی گل‌محمدی، طولانی مدت با سرخ‌ها تمدید کرد و با آغاز دور جدید تمرینات نیز در جمع پرسپولیسی‌ها حاضر شده تا مشخص شود که فعلا خبری از جدایی این بازیکن نخواهد بود. تمام مربیانی که با او کار کرده‌اند مدعی‌اند او نمونه کوچک شده از امید عالیشاه است که با فرصت و تجربه بیشتر می‌تواند سال‌های سال در ترکیب سرخ‌ها به میدان برود و بدرخشد.

 

امیرمحمد یوسفی؛ دروازه‌بانی که فرصت بازی پیدا نکرد
امیر محمد یوسفی چند فصل قبل از آکادمی خارج شد و به بزرگسالان پیوست. او دروازه‌بان زیر ۲۲ ساله‌های پرسپولیس بود که بعد از حضور گل‌محمدی و فنایی روی نیمکت سرخ‌ها به تیم بزرگسالان اضافه شد. این دروازه‌بان، بعضا در غیاب بیرانوند، لک یا رادوشویچ به عنوان گلر دوم، روی نیمکت می‌نشست اما فرصت بازی پیدا نکرد.

 

ابوالفضل سلیمانی؛ پدیده خط دفاعی
این بازیکن ۲۱ ساله، در پست دفاع وسط توپ می‌زند و یکی از بهترین نفرات تیم امید بوده که حتی با وجود اتمام قراردادش با آکادمی سرخ‌ها به درخواست کادرفنی در تمرینات حاضر می‌شود. سلیمانی در چند مقطع به عنوان بازیکن زیر ۲۱ سال با پرسپولیس تمرین کرده و در آخرین بازی فصل گذشته مقابل فجرسپاسی نیز روی نیمکت سرخ‌ها حضور داشت.

 

ستاره‌هایی در آستانه جدایی از پرسپولیس
در حالی تعدادی از این نفرات در تمرین پیش فصل حاضرند که هنوز چند بازیکن شایسته راهی به تمرین ندارند. نفرات مستعدی چون پوریا میرایی، شهاب دهقانیان و چند نفر دیگر که به احتمال زیاد همچون خارکش جذب تیم‌های دیگر خواهند شد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

 

پپه لوسادا فعلاً در نقش دستیار اول گل‌محمدی

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس این روزها نقش اول را در تمرینات سرخپوشان عهده‌دار است.


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از چند روز پیش در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شده که فعلاً تکلیف جانشین حمید مطهری و دستیار اول یحیی گل‌محمدی در کادر فنی سرخپوشان مشخص نشده است.

 

باشگاه پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با یک گزینه خارجی به‌صورت جدی برای حضور در کادر فنی سرخپوشان وارد مذاکره شده بود، اما بر سر مبلغ با این مربی به توافق نرسیدند تا همچنان یک جای خالی روی نیمکت این تیم وجود داشته باشد.

 

بر همین اساس با توجه به شروع تمرینات پرسپولیس، پپه لوسادا مربی بدنساز جدید سرخپوشان نقش اصلی و به نوعی طراحی تمرینات این تیم را در روزهای اخیر بر عهده داشته است. این مربی اسپانیایی که حضور فعالی در تمرینات سرخپوشان دارد، علاوه بر تمرینات بدنسازی و جسمانی بازیکنان، در زمینه‌ تمرینات دیگر نیز به گل‌محمدی مشورت می‌دهد.

 

یحیی گل‌محمدی قرار است طی روزهای آینده گزینه جدید دستیاری خود را جهت انجام مذاکرات نهایی به باشگاه معرفی کند و به گفته مدیران باشگاه پرسپولیس به‌زودی مربی جدید این تیم انتخاب خواهد شد.

 

پست اینستاگرام معنادار باشگاه پرسپولیس برای رامین رضاییان

باشگاه پرسپولیس بعد از شایعات مطرح شده درباره رامین رضاییان، پستی برای او منتشر کرد.

رامین رضاییان مدافع راست پرسپولیس که در نیم فصل دوم فصل گذشته به این تیم پیوست خیلی زود از جمع سرخ‌پوشان تهرانی جدا شد. اگرچه تا روز گذشته علامت سوال درباره ماندن یا نماندن این بازیکن مطرح شده بود، ولی با پست جدیدی که باشگاه منتشر کرده، رامین رسما جایی در پرسپولیس ندارد.

پرسپولیس مطابق با کاری که با دیگر ستاره‌های جدا شده تیمش انجام داد، با انتشار پستی از رامین رضاییان، از زحماتی که این بازیکن برای این تیم کشیده تشکر کرد. این بدان معنی است که رضاییان به طور رسمی از پرسپولیس جدا شده و گفته می‌شود قرار است دوباره به الشحانیه در فوتبال قطر برگردد. قرارداد رضاییان ۶ ماهه و قابل تمدید به صورت یک فصل در صورت رضایت طرفین بود. با پایان اتمام قرارداد ۶ ماهه او، یحیی اعلام کرد برای فصل جدید احتیاجی به این بازیکن ندارد.

 

 

دندان‌گردی باشگاه پرتغالی برای پرسپولیس

باشگاه ویزلا جهت هر چه زودتر روشن شدن تکلیف مهاجم برزیلی خود یک بازه زمانی دو هفته‌ای برای پرسپولیسی‌ها تعریف کرده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس مدام می‌گویند در مورد انتقال کاسیانو دیاز در حال انجام مقدمات و کارهای اداری هستند اما همه می‌دانند که مهم‌ترین مسأله ترانسفر پول به باشگاه ویزلاست. این باشگاه پرتغالی ۳۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه مهاجم برزیلی می‌خواهد. آنها حاضر نشدند این مبلغ را به ‌صورت اقساطی دریافت کنند و نقد می‌خواهند اما با وجود تحریم‌های بانکی انتقال این پول به حساب باشگاه پرتغالی کار دشواری است. اما حالا یک موضوع جدید پیش آمده تا نشان دهد ویزلا برای فروختن این مهاجم ۳۳ ساله به پرسپولیس چقدر دندان‌گردی می‌کند.

 

ظاهراً باشگاه پرسپولیس در صورتی که نتواند به خواسته باشگاه پرتغالی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه جامه عمل بپوشاند باید ۲۰۰ هزار دلار بیشتر بپردازد! باشگاه ویزلا جهت هر چه زودتر روشن شدن تکلیف مهاجم برزیلی خود یک بازه زمانی دو هفته‌ای برای پرسپولیسی‌ها تعریف کرده تا در این بازه زمانی، باشگاه ایرانی بتواند ۳۰۰ هزار دلار بپردازد تا کاسیانو به تهران بیاید اما در صورتی که در این مدت پرسپولیس نتواند این پول را تهیه کرده و بپردازد رقم رضایتنامه کاسیانو به ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد و رقم جذب این مهاجم برزیلی بیشتر می‌شود. این ترفند عجیب باشگاه ویزلا باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس به تکاپو بیفتند تا بتوانند هر چه زودتر این مسأله را حل و فصل کنند. در همین رابطه مذاکراتی هم با بانک شهر انجام شده تا از طریق این بانک، پرسپولیسی‌ها بتوانند مبلغ ۳۰۰ هزار دلار رقم رضایتنامه کاسیانو را بپردازند اما تحریم‌ها مانع بزرگی است ضمن اینکه پرسپولیس می‌خواهد فقط ۲۰۰ هزار تا بابت رضایتنامه بدهد.

 

دیروز البته به نقل از یک عضو باشگاه پرسپولیس گفته شد باشگاه ویزلا برای اینکه دنبال جانشین برای کاسیانو باشد و از خرید او توسط پرسپولیس مطمئن باشد این شرط را مطرح کرده. ضمن اینکه مبلغی که به عنوان جریمه دیرکرد در پرداخت رضایتنامه افزایش خواهد یافت هم برای مهلت ۲۰ روزه کمتر از ۶۰ هزار دلار خواهد بود.

 

نظر شما