شناسهٔ خبر: 54973043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برپايي همايش شهرداران و دهياران استان خوزستان به مناسبت روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها

صاحب‌خبر -
برپايي همايش شهرداران و دهياران استان خوزستان به مناسبت روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها

خبرگزاری آریا- همایش شهرداران و دهیاران استان خوزستان صبح امروز به میزبانی سرای گیت بوستان با حضور مسئولان استانی، شهری و روستایی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا از اهواز؛آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در سخنان خود ضمن برشمردن ظرفیت‌های استان خوزستان عنوان کرد: استانی که قریب به 4000 هزار  روستا و 30 میلیارد مترمکعب آّب دارد، به راحتی می‌تواند جایی برای پرورش و فروش نهال در سطح کشور باشد.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از کاشت نهال در شهرها و روستاها افزود: هر شهرداری یا دهیاری که بخواهد وارد این عمل شود، هماهنگی لازم انجام شده تا تسهیلات کاشت و خرید تضمینی نهال‌های کاشت شده صورت بگیرد.

جانشین استاندار خوزستان راه برون رفت از مشکلات مالی را خوداتکایی خواند و گفت: اگر امر خوداتکایی محقق نشود، بسیاری از مشکلات تشدید خواهد شد زیرا با حضور پیمانکاران سفارش شده نه تنها عملکرد ما بهتر نخواهد شد بلکه به همان شیوه گذشته خواهد بود.

وی با تشکر از زحمات دهیاران و شهرداران جهادی بیان کرد: خدمت به مردم نیازمند و تلاش و ایثارگری است و با ایثارگری است که اسم ما به عنوان خادم مردم در برگه‌های تاریخ ثبت نخواهد شد.

فتوحی افزود: اگر مردم خدمت و تلاش صادقانه خادمان خود در مسئولیت‌های خود را ببیند، ترغیب مشارکت در امور خواهند شد. اما اگر خدای ناکرده مردم به مشارکت ترغیب نشوند، ما بدون آن‌ها توانایی انجام رسالت خود را نداریم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در گذشته عملکردی وجود داشته که سبب کندی در پیشرفت بوده ایم اما امروز می‌بایست با تلاش بیشتر این عقب ماندگی را جبران کنیم. از تلاش مهندس خانچی و تیم ایشان هم  برای ترتیب دادن این همایش تقدیر می‌کنم و امیدوارم این جلسات ادامه داشته باشند.

 

پایان پیام./

نظر شما