شناسهٔ خبر: 54968754 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نوجوانان، فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را نقد می‌کنند

مجله سینمایی "سینما هویت" به تهیه‌کنندگی پیمان خزلی از شبکه امید پخش می‌شود. "سینما هویت" قصد دارد سینمای ایران و جهان را با دید هویت ‌نوجوان بررسی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجله سینمایی «سینما هویت» که تازه‌ترین برنامه تلویزیونی شبکه امید است، همزمان با شروع جشنواره تابستانه این شبکه، از شنبه 18 تیر 1401 هر روز ساعت 17:15 به مدت 120 دقیقه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

«سینما هویت» به تهیه‌کنندگی پیمان خزلی و با اجرای عرفان بیطرف و فاطمه تقوا، هر روز با پخش یک فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان با حضور جمعی از کارشناسان و نوجوانان به بررسی آن اثر سینمایی با رویکردی هویت محور می‌پردازد.

این مجله سینمایی با بهره‌گیری از توان تحلیل، نقد و بررسی نوجوانان، به‌دنبال نگاهی دقیق‌تر به فیلم‌های روز ایران و جهان است و از آنجا که هویت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های نوجوان امروزی است، «سینما هویت» قصد دارد تا سینمای ایران و جهان را با دید هویت ‌نوجوان بررسی کند.

یکی از اولویت‌های «سینما هویت» همراه کردن جمعی از نوجوانان با محتوای این برنامه است و سوژه‌‌ها و ایده‌های تولید این برنامه را با مشورت و ناظر به دغدغه‌های هویتی نوجوانان طرح و بررسی می‌کند.

«سینما هویت» هر روز شنبه تا جمعه ساعت 17:15  از تاریخ 18 تیر 1401 همراه با پخش یک فیلم سینمایی و تحلیل و بررسی آن روی آنتن شبکه امید می‌رود.

برخی از عوامل «سینما هویت» عبارتند از:

تهیه کننده: پیمان خزلی، سردبیر: فرزانه کریمیان، مجری: فاطمه تقوا و عرفان بیطرف، نویسندگان: هانیه ملک‌محمدی و فرزانه کریمیان، مسئول فضای مجازی: زهرا حبیبی، کارشناسان: سعید مولوی، رادمهر نعیمی، شقایق پاسکه، مهدیه احمدی، محمد صادق پورکند و محمدمعین علوی،  پژوهشگران: مریم اسدی، فاطمه محجوبی، حسنا براتی، محمد حسین میرزایی، غزل عطاری، زینب، شفیع نادری، حدیثه محمدی، طاها دهقان و زهرا حبیبی و روابط عمومی: محمد کفیلی.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما