شناسهٔ خبر: 54967515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه قم مطرح کرد؛

تجمع مردمی عفاف و حجاب در قم برگزار می‌شود/ دشمن برای قم نقشه ویژه دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه قم استان قم گفت: ۲۱ تیر ماه همزمان با سالروز حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم، تجمع عفاف و حجاب در میدان آستانه برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ امیر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از وضعیت حجاب و عفاف در قم راضی نیست و قم با آنچه انتظار حضرت آقا است فاصله دارد باید در حوزه عفاف و حجاب حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

وی گفت: در حوزه مسایل اجتماعی از جمله عفاف و حجاب حمله دشمن بسیار سخت و پیچیده است و در بسیاری از موارد از عمق این جنگ و لایه های پنهان آن مطلع نیستیم در حوزه مدل و لباس دشمنان از همه ابزارها بهره می برند از استفاده از آرایشگاه زنانه تا استفاده از ابزار های رسانه ای تا به هر آنچه که مربوط به فرهنگ جامعه ما است حمله کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام افزود: در جنگ سخت خرابی ها و کشته ها مشخص است و با برآورد آن می توان وارد میدان شد اما در جنگ نرم آثار ملموس وجود ندارد و بی سروصدا و خاموش قربانی می گیرد و جوانان را به سمت سبک زندگی غربی و فساد سوق می دهد و اگر حرکت اساسی صورت نگیرد زمانی می رسد که دیگر دیر شده است.

جعفری خاطر نشان کرد: هفته عفاف و حجاب فرصتی است که به صورت ویژه به مسئله عفاف و حجاب بپردازیم البته موضوع عفاف و حجاب باید در طول سال و همه روزها در اولویت باشد، متاسفانه خیلی از مسائل عفاف و حجاب در اصناف و دانشگاه ها وجود دارد.

وی گفت: روز ۲۱ تیرماه سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم بی گناه که روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است تجمع مردمی ساعت ۱۹ در میدان آستانه برگزار خواهد شد، مطالبه عفاف و حجاب یکی از مطالبات مردم است اما متاسفانه دشمنان با عملیات های رسانه ای خود مسئله حجاب و عفاف را مطالبه حکومت معرفی می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم تصریح کرد: وقتی قم به عنوان کانون و مادر انقلاب و مرکز شیعه و به عنوان مرکز و جغرافیای انقلاب در مسیر مطالبه مردمی عفاف و حجاب قدم بردارد دیگر شهرها نیز از قم الگو گیری می کنند.

جعفری خاطر نشان کرد: متاسفانه فضای مجازی نیز در گسترش بدحجابی تاثیر زیادی دارد فضای مجازی بی سروسامان رها شده است فضای مجازی در همه جای دنیا کنترل شده در اختیار نوجوانان و جوانان است اما این مسئله در کشور ما رها شده و جوانان و نوجوانان را بیچاره کرده است.

وی عنوان داشت: فضای مجازی عفاف و حجاب را به مسیر نادرست کشانده است سلبریتی ها در همین فضای مجازی به مقدسات توهین می کنند و کسی هم کاری با آنها ندارد.

جعفری اضافه کرد: اگر بدحجابی در قم به عنوان ام القرای جهان اسلام عادی جلوه داده شود باعث افزایش این مسئله در دیگر شهرها نیز می شود دشمن برای قم سرمایه گذاری ویژه ای کرده است زیرا اگر قم به عنوان قلب انقلاب آسیب ببیند آسیب آن به کل کشور وارد می شود.

انتهای پیام

نظر شما