شناسهٔ خبر: 54967462 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

آرد مورد نیاز موکب‌های اربعین تأمین شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای پخت نان مورد نیاز زائران در اربعین به ۸۰ تن آرد نیاز است که باید هر چه زودتر تأمین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، جواد قناعت بعد از ظهر چهارشنبه_ پانزدهم تیرماه_ در دیدار با معاون یکی از شرکت‌های بازرگانی ایران اظهار کرد: در شرایط خاصی در کشور قرار داریم و با توجه به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، گندم و آرد از موضوع‌های مهم اجرایی کشور است.

وی با بیان اینکه باید با استفاده بهینه از گندم و آرد از هدر رفت آن جلوگیری شود، اظهار کرد: در این راستا، اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها در کشور اجرا و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

قناعت با بیان اینکه تعامل خیلی خوبی بین جهاد کشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان و استانداری وجود دارد، اضافه کرد: موفقیت هرچه بیشتر در اجرای برنامه‌ها، وابسته به حرکت بر اساس اولویت‌ها و خط مشی‌های مشخص شده کشوری است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی دارای مردمی متدین بوده که با وجود نبود بسیاری از زیرساخت‌های لازم، در بحث کمک به عتبات، رتبه یک کشور را دارند.

وی ادامه داد: در مراسم پیاده‌روی اربعین مردم خراسان جنوبی در کاظمین میزبان زائران ایرانی و خارجی هستند و برای پخت نان مورد نیاز زائران به ۸۰ تن آرد نیاز است که باید هر چه زودتر تأمین شود.

قناعت بیان کرد: پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان، اقدام برای ارسال شکر و برنج مورد نیاز خراسان جنوبی و اختصاص سهمیه گندم به کارخانه‌های استان به شکل ویژه باید توجه شود.

وی افزود: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور در تهران اقدامات لازم را برای پیگیری این موارد شنبه آینده انجام خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما