شناسهٔ خبر: 54967458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل احداث می‌شود

ورود پساب‌های صنعتی و فاضلاب کارخانجات شهرک صنعتی ۲ اردبیل به طبیعت موضوعی است که سبب نارضایتی مردم از این رویه شده و خبرگزاری تسنیم این موضوع را پیگیری کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  ورود پساب‌های صنعتی و فاضلاب کارخانجات شهرک صنعتی 2 اردبیل به طبیعت، موضوعی است که سبب نارضایتی مردم از این رویه شده است. 

انتشار تصاویر گسترده در شبکه‌های اجتماعی با عنوان رهاسازی فاضلاب کارخانجات شهرک صنعتی در دل طبیعت انعکاس گسترده‌ای داشته که نیاز است در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود. 

حسن قاسم‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در ارتباط با موضوع رهاسازی پساب صنعتی آنچه که در حقیقت وجود دارد این است که کانال آب بسته است و به رودخانه دسترسی ندارد.

وی بیان کرد: برخی مشکلات در این زمینه نیز وجود دارد که به همین منظور موضوع سریعا بررسی می‌شود و پیگیری قضایی برای حل این مشکل در دستور کار است و شکایت‌ در این زمینه انجام شده است.

قاسم‌پور تصریح کرد: برای حل این مشکل تصفیه‌خانه دوم پساب شهرک صنعتی اردبیل به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که با افتتاح این پروژه این مشکل برطرف می‌شود. 


مشاهده خبرنگار تسنیم اردبیل نیز حاکی از این مورد است که پساب‌های شهرک صنعتی استان همچنان وارد قره‌سو می‌شود و در طول چندین سال گذشته اقدام اساسی در این زمینه انجام نشده است.

انتظار می‌رود مسئولان امر در این زمینه اقدامات اساسی برای بهبود وضعیت موجود و صیانت از طبیعت انجام دخند.

انتهای پیام/132/ح

نظر شما