شناسهٔ خبر: 54967422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پایان بلاتکلیفی ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری؟

نتیجه جلسه‌ای که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با سرپرستان فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک داشتند، خوب بوده است و پروسه انتخابات این فدراسیون به زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، پس از دیداری که حمید سجادی وزیر ورزش و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با نمایندگان فدراسیون های جهانی ژیمناستیک و دوچرخه سواری در سوییس داشتند، به نظر می رسد، موانع برای برگزاری انتخابات این دو فدراسیون بلاتکلیف در حال برطرف شدن است.

سرپرستان فدراسیون‌های ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری روز گذشته جلسه‌ای را با مسئولان کمیته ملی المپیک داشتند و در این جلسه محمد پولادگر معاون قهرمانی و علی رغبتی مدیر کل دفتر نظارت و برنامه‌ریزی به عنوان نمایندگان وزارت ورزش شرکت کردند.

در این جلسه در مورد نقطه نظراتی که این دو نهاد در مورد اساسنامه فدراسیون ها داشتند و نکاتی که فدراسیون های جهانی این دو رشته عنوان کرده بودند، صحبت و قرار شد این دو فدراسیون با رایزنی با فدراسیون‌های جهانی و  تبعیت از قوانین و مقررات به سمت برگزاری انتخابات بروند. با توجه به اینکه نتیجه این جلسه خوب بوده است به نظر می رسد مشکل اساسنامه ای این دو فدراسیون دیگر حل شده باشد و مورد تایید نهایی فدراسیون‌های جهانی نیز قرار بگیرد.

البته سرپرستان این دو فدراسیون امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای نیز با رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش دارند تا زمان ثبت نام انتخابات و برگزاری مجمع را تعیین کنند.

فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک مدت زمان زیادی است که در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این انتظار هست که چون مشکل اساسنامه‌ای این دو فدراسیون در حال برطرف شدن است، وزارت ورزش هر چه زودتر انتخابات این دو فدراسیون را برگزار کند.

برچسب‌ها:

نظر شما