شناسهٔ خبر: 54967226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

لزوم امتداد نگاه عدالت محور در خدمت رسانی و محرومیت زدایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بر لزوم امتداد نگاه عدالت محور در خدمت رسانی و محرومیت زدایی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ اسماعیل رنگریز معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از مدیران زیر مجموعه با حضور در سازمان بسیج سازندگی استان با مهدی کاشفی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان دیدار و گفتگو کرد.

مهدی کاشفی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این دیدار با تاکید بر افزایش هم افزایی ها برای خدمت رسانی به محرومین بخصوص در مناطق کمتر برخودار استان گفت: نیاز است تا نگاه عدالت محور در توزیع خدمات و محرومیت زدایی در استان همچون گذشته امتداد یابد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به لزوم شناسایی درست نیازمندان هر منطقه با حفظ کرامت انسانی برای خدمت رسانی تصریح کرد: نیاز است با هم افزایی دستگاه های ذیربط یک بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندان استان تهیه شود.

وی با بیان عملکرد استان در حوزه خدمت رسانی بخصوص کمک مومنانه مطلوب بوده است افزود: رکن اساسی و اصلی در بسیج سازندگی محرومیت زدایی است و حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم با آن تلاش شبانه روزی، عدالت اجتماعی را جلو برده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اینکه فعالیت گروه های جهادی برای محرومیت زدایی وحدت آفرین است اظهار داشت: عدالت محوری، نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اساسی ترین تاثیرگذارترین فعالیت گروههای جهادی است که آثار مثبتی در جامعه ایجاد می کند.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم با تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی در جهت پیشبرد اهداف محرومیت زدایی از مناطق محروم گفت: حضور دو مجموعه در کنار هم باعث پرهیز از موازی کاری و تسهیل در امر خدمت رسانی خواهد شد.

اسماعیل رنگریز با تاکید بر شناسایی نیازمندان با نگاه عدالت محوری تا دورترین روستاها و مناطق محروم استان افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندان تاثیر بسزایی در تسهیل در امر خدمت رسانی خواهد داشت.

نظر شما