شناسهٔ خبر: 54966764 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماخبر؛ از نمایش ۳ فیلم جدید تا پایان اعزام حجاج و عکس‌های متروپل+فیلم

تهران- ایرنا- اکران سه فیلم جدید در سینماها، پایان اعزام حجاج به سرزمین وحی و افتتاح نمایشگاه عکس‌های متروپل سه خبر مهم فرهنگی امروز بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، ۳ فیلم جدید به سینماها آمدند تا تنوع گونه بالاتر رود، از صبح امروز، عاشقانه تی‌تی، فیلم کودک و نوجوان بازیوو و درام اجتماعی پیتوک به روی پرده رفتند تا دست مخاطب در انتخاب فیلم مورد علاقه خود بازتر باشد. ۳ فیلمی که با توجه به تنوع ژانر و بهره‌مندی از بازیگران چهره، از شانس بالایی در جذب مخاطب مواجه هستند.

تی تی چهارمین ساخته آیدا پناهنده، با بازی هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر، بازیووو نخستین ساخته امیرحسین قهرایی، با بازی پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، لیندا کیانی، رضا شفیعی‌جم و سحر زکریا و تریلر پیتوک به کارگردانی سیدمجید صالحی با حضور هنرمندانی چون مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی و شاهرخ فروتنیان مشخصات سه فیلم تازه اکران است. مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

نماخبر؛ از نمایش ۳ فیلم جدید تا پایان اعزام حجاج و عکس‌های متروپل+فیلم

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، گفت: ۱۰۰ درصد زائران حج تمتع ۱۴۰۱ با ۱۶۲ پرواز ایران‌ایر به سلامت وارد فرودگاه‌های مدینه و جده شدند.

وحید اسکندری با بیان اینکه از تعداد ۱۶۲ پرواز ۸۷ پرواز برابر با ۵۵ درصد کل آمار زائران حج تمتع از فرودگاه‌های مختلف کشورمان وارد فرودگاه مدینه شد، اظهار داشت: با این تعداد پرواز ۲۱۸۰۹ زائر حج تمتع برای انجام مناسک حج راهی عربستان شدند.

بر اساس برنامه های از پیش اعلام شده توسط سازمان حج و زیارت برنامه بازگشت حجاج هم از ۲۴ تیرماه مصادف با پانزدهم ذی الحجه از فرودگاه جده از سرگیری می‌شود؛ پروازهای بازگشت تا ۲۹ ذی الحجه مصادف با ۷ مرداد ادامه خواهد داشت. مشروح این خبر را اینجا بخوانید.

نماخبر؛ از نمایش ۳ فیلم جدید تا پایان اعزام حجاج و عکس‌های متروپل+فیلم

نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» با نمایش آثاری با موضوع ساختمان متروپل آبادان همزمان با چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و با هدف همدردی با مردم داغدار و بازماندگان این حادثه در ایوان انتظار متروی میدان ولی‌عصر(عج) افتتاح شد.

این نمایشگاه همزمان با چهلمین روز درگذشت جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و با هدف همدردی با مردم داغدار آبادان برپا شده و شامل ۳۰ عکس و ۱۰ اثر گرافیکی از عکاسان و هنرمندانی از خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر است. 

در این نمایشگاه آثار ثبت‌ شده عکاسان خوزستانی؛ علی معرف، مرتضی یاقوتی و محمد آهنگر در روزهای سخت آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل آبادان به نمایش گذاشته شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نماخبر؛ از نمایش ۳ فیلم جدید تا پایان اعزام حجاج و عکس‌های متروپل+فیلم

نظر شما