شناسهٔ خبر: 54966723 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کارشناس هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

برقراری جوی نسبتاً پایدار طی ۳ روز آینده/ اصفهان و کاشان گرم‌ترین نقاط استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به برقراری جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر استان اصفهان، گفت: اصفهان و کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقاط استان اصفهان محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر استان اصفهان، اظهار کرد: در بیشتر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، غبارآلود و در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در نیمه شرقی نیز گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود، افزود: شرایط مذکور منجر به کاهش دید و کیفیت هوا به ویژه در شرق و تا حدی در مرکز استان می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد: همچنین بیشینه دمای اصفهان ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۲۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: خنک‌ترین نقطه استان بوئین‌میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گرم‌ترین نقطه استان، اصفهان و کاشان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد است.

هنرمند با بیان اینکه پدیده جاری طی روزهای آینده، ناسالم بودن هوا است، اضافه کرد: پدیده مذکور به علت گردوخاک موجود است و بیشتر در شرق استان دیده و شامل مرکز استان نیز می‌شود. کیفیت هوا نسبت به روز گذشته بهبود یافته و فردا نیز بهتر خواهد شد.

نظر شما