شناسهٔ خبر: 54966630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ثبت اعتراض و درخواست شهروندان در کمترین زمان در سامانه ۱۳۷ پ...

اقتصاد ایران: رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از ثبت شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان در سامانه ۱۳۷ پلاس خبر داد.

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ داود گودرزی به همراه جمعی از معاونان سازمان بازرسی از غرفه‌های مختلف  نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران بازدید کرد و ضمن گفتگو با معاونان و مدیران شهری در جریان آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها، امکانات و پروژه‌های شهری قرار گرفت.

گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران طی بازدید از غرفه شرکت شهرسالم در نمایشگاه مدیریت شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های شهری، این شرکت و مجموعه درمانگاه‌های تحت مدیریت آن را به عنوان یکی از نهادهای خدماتی مهم شهرداری تهران برشمرد و ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان آن گفت: شرکت شهر سالم و مراکز آن یکی از مجموعه‌های شهرداری که در محله‌های تهران مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت شهر سالم و درمانگاه‌های آن رضایتمندی خوبی از سوی شهروندان تهرانی برای مدیریت شهری به ارمغان آورده‌اند، ادامه داد: ما در سازمان بازرسی کمتر دیده‌ایم که شکایت یا مورد خاصی درباره مراکز درمانی شرکت شهر سالم به ما منتقل شود که این خود نشانی از استقبال مردم و رضایتمندی ایشان است.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نباید به این مقدار قانع بود، ادامه داد: ما در همه حوزه‌های خدماتی و ازجمله حوزه‌های بهداشتی و درمانی به دنبال توسعه و افزایش خدمات هستیم.

وی افزود: برای این هدف همه باید تلاش کنند؛ چه پرسنل شرکت شهر سالم و چه مدیریت شهری باید تلاش و حمایت‌های خود را برای نیل به این هدف افزایش بدهند تا تجهیزات و ساختمان‌ها نوآوری شوند و حداکثر ظرفیت شرکت شهر سالم به ظهور برسد چرا که اصل از نظر ما رضایت مردم است.

همچنین گودرزی در حاشیه نمایشگاه در جمع خبرنگاران، هدف از راه‌اندازی سامانه 137 پلاس را خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: ما با بهره‌گیری و کنار هم قرار دادن تمام ظرفیت‌های خود، دو سامانه 137 و 1888 را با یکدیگر تجمیع کردیم و با ایجاد درگاه واحد، صورت‌مسئله اینگونه تعریف شد که شهروند پیام خود را در قالب شکایت، گلایه، اعتراض و یا درخواست ارائه خدمات شهری در کمترین زمان ثبت می‌کند.

وی افزود: آن‌جایی که بحث گزارش فساد است، با متخلف برخورد می‌شود و جایی که موضوع خدمات‌رسانی باشد، خدمت ارائه خواهد شد‌ و بعد از آن نیز پیگیری و بازخورد پیام به شهروند اطلاع‌رسانی می‌شود.

گودرزی یکی دیگر از ویژگی‌های 137 پلاس را امکان ثبت پیام از طریق فضای مجازی بیان کرد و گفت: این سامانه در تمامی فضاهای مجازی فعال است و شهروندان می‌توانند پیام خود را به همراه متن، صوت، عکس و فیلم ارسال و بازخورد پیامشان را نیز مشاهده کنند.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: هرچقدر شهروندان از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنند، رسیدگی به پیام‌ها بهتر و سریع‌تر صورت می‌گیرد و پیگیری مراحل انجام کار هم راحت‌تر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما