شناسهٔ خبر: 54966587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«لایک» مگوایر پای پستی درباره نارضایتی رونالدو/ فریادهای تن‌هاخ بر سر بازیکنان منچستریونایتد

در روزی که کاپیتان شیاطین سرخ نارضایتی‌اش را از دستمزد خود ابراز کرد، سرمربی جدید شیاطین سرخ به سنگینی مسئولیتی که پذیرفته است پی برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، اولین روز تمرینات گروهی تیم فوتبال منچستریونایتد که با حضور تمامی بازیکنان تیم به جز کریستیانو رونالدو، امروز (چهارشنبه) در زمین تمرینی کارینگتون برگزار شد با یک حاشیه همراه بود.

در این جلسه تمرینی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی جدید شیاطین سرخ به بازیکنانش دستور داد تا پاس‌های تک‌ضرب را تمرین کنند، اما او با تماشای عملکرد آنها متوجه شد که چه کار سختی پیش رو دارد. کلیپ‌هایی که از تمرینات شیاطین سرخ منتشر شده است، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که در آن تن‌هاخ از کنار زمین حین نظارت بر تمرینات، فریاد می‌زد «بیش از حد اشتباه می‌کنید.» اینکه مخاطب تن‌هاخ کل اعضای تیم بوده‌اند یا یک بازیکن خاص مشخص نیست، اما چیزی که قطعی به نظر می‌رسید عدم رضایت او از رؤیت آن چیزی بود که در اولین جلسه تمرین دادن ستاره‌های قرمزپوش شهر منچستر رخ داد.

لایک معنادار مگوایر

در حالی که فریادهای تن‌هاخ در تمرینات منچستریونایتد توجه خبرنگاران را در زمین تمرینی کارینگتون جلب کرد، یک اتفاق جالب نیز در فضای مجازی مورد توجه هواداران شیاطین سرخ واقع شد و آن لایک شدن یک پست درباره ناضایتی کریستیانو رونالدو از کاهش حقوقش توسط کاپیتان تیم هری مگوایر بود تا مشخص شود که مدافع میانی انگلیسی من‌یونایتد هم از تصمیم باشگاه برای کاهش 25 درصدی دستمزد بازیکنانش ناراضی است.

گزارش رسانه‌‌های انگلیسی حاکی از آن است که کاهش حقوق صورت گرفته در نتیجه ناکامی منچستری‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده است، چیزی که رونالدو را به طور جدی به فکر ترک اولدترافورد و پیوستن به تیمی انداخته که به او اجازه بازی در لیگ قهرمانان را بدهد.

کاهش 25 درصدی حقوق بازیکنان منچستریونایتد، دستمزد هفتگی رونالدو را از 480 هزار پوند در هفته به 360 هزار پوند و حقوق مگوایر را هم از هفته‌ای 190 هزار پوند به 147.5 هزار پوند در هفته کاهش داده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما