شناسهٔ خبر: 54966573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار شهرستان قم:

اطلس سامان دهی مسائل جوانان قم تدوین شود

فرماندار شهرستان قم بر ضرورت تدوین اطلس سامان دهی مسائل جوانان قم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

عباس ذاکریان در نخستین جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان شهرستان قم طراحی نقشه راه مشخص و جامع برای جوانان را ضروری دانست و گفت: بر اساس این طرح جامع باید برنامه ۵ ساله مشخص داشته باشیم و با شناسایی مشکلات وتعیین اهداف بتوانیم دغدغه‌ها و مسائل جوانان را مدیریت و رفع کنیم.

فرماندار شهرستان قم گفت:تدوین اطلسِ مشکلات و مسائل ویژه جوانان قم باید در دستور کار قرار بگیرد.

او می گوید:زمانی می‌توانیم در زمینه مسائل جوانان موفق باشیم که مشکلات و مسائل جوانان هر منطقه قم را شناسایی و سپس بر اساس طرح جامع مسائل را اولویت گذاری و برطرف کنیم.

فرماندار شهرستان قم گفت: ازدواج، مسکن، اشتغال و ورزش جز مسائل و دغدغه‌های اصلی جوانان جامعه است و باید طرح جامع جوانان استان برای برآورده کردن نیاز‌ها و خواسته‌های آنان در این حوز‌ها عملیاتی شود.

ذاکریان بر اختصاص امکانات ورزشی مختلف دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر به امور ورزش و اوقات فراغت جوانان تأکید کرد و گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود برای ساخت یا تجهیز فضای ورزشی مورد نیاز جوانان به خصوص در مناطق کمتر برخوردار اقدام کنند و امکانات ورزشی و زمین‌های بدون استفاده خود را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهند تا برای ایجاد و رفع کمبود‌ها در زمینه زیرساخت‌های ورزشی شهر اقدام شود.

نظر شما