شناسهٔ خبر: 54966236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار قزوین:

کار گسترده مردمی راه حل مشکلات است

فرماندار شهرستان قزوین گفت: طبق سند تحول دولت که توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است باید کار گسترده مردمی برای اصلاح کم کاری‌ها و مشکلاتی که در این سال‌ها ایجاد شده انجام دهیم؛ در این راستا همکاری و گفتمان مؤثر نیاز است و اگر به این موضوع توجه نشود مشکلات بیشتر می‌شود.

صاحب‌خبر -

عباس کاظمی در همایش تجلیل از دهیاران بخش مرکزی قزوین و بخش کوهین که روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد؛ گفت: خدماتی که در استان قزوین از سوی کمیته امداد به محرومین و مستضعفین ارائه می‌شود تحسین برانگیز است.

وی افزود: پس از اینکه قانون جهش مسکن ابلاغ شد باید از مسکن روستایی شروع به کار می‌شد و در این زمینه انتظار می‌رود اصلاحاتی صورت گیرد زیرا اهمیت به روستاها سبب داشتن یک شهر با توسعه پایدار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در دهه گذشته بی توجهی‌های جدی موجب شد شهر پویایی نداشته باشیم لذا باید تغییراتی در راهبردها صورت گیرد. همچنین جهت‌گیری‌هایی که ما را از حرکت نظام اسلامی دور می‌کند باید اصلاح شود تا بتوانیم در مسیر درست حرکت کنیم.

وی ادامه داد: طبق سند تحول دولت که توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است باید کار گسترده مردمی برای اصلاح کم کاری‌ها و مشکلاتی که در این سال‌ها ایجاد شده انجام دهیم؛ در این راستا همکاری و گفتمان مؤثر نیاز است و اگر به این موضوع توجه نشود مشکلات بیشتر می‌شود.

فرماندار شهرستان قزوین عنوان کرد: تمامی اجزای دولت باید باهم حرکت کنند تا قدرت عظیمی برای غلبه به مشکلات وجود داشته باشد.

این مسئول بیان کرد: بر اساس سند تحول دولت باید در میدان‌داری مردم به اقامه عدل برسیم، باید بسترهای فساد زا را حذف کنیم و علت را ریشه‌کن کنیم.

وی افزود: امروزه جنگ اقتصادی در میدان وجود دارد و مردم باید میدان‌دار باشند تا مشکلات اقتصادی مرتفع شود. باید در حلقه و زنجیره از روستا تا ارکان کلان کشور تغییر اتفاق بیفتد تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

فرماندار شهرستان قزوین تأکید کرد: ما می‌توانستیم دهه ۹۰ که دهه تحریم‌های اقتصادی بود را مانند دهه ۶۰ به دهه گشایش‌ها تبدیل کنیم اما متأسفانه دهه قبلی ادبیات ما می‌توانیم به ما نمی‌توانیم تبدیل شده بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران هر کجا که به قله افتخار رسیدند از موانع رد شدند تا بتوانند پیروز میدان باشند.

کاظمی در پایان تأکید کرد: اکنون در اولین دهه قرن جدید هستیم و مشکلات دهه ۹۰ را پشت سر خواهیم گذاشت و با قدم‌های اساسی مسیر رشد هموار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما