شناسهٔ خبر: 54966130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

امکان ثبت‌نام طرح نهضت مسکن در ۲۴ شهر فارس فراهم است

زینب شهریاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به اعلام زمان آغاز نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن در کشور، گفت: در استان فارس متقاضیان ساکن 24 شهر امکان نام نویسی در این مرحله را خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

محمودرضا طالبان چهارشنبه ١٥ تیر با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند، به خبرنگاران گفت: شهرهای آباده، آباده طشک، اردکان، ارسنجان، اقلید، ایزدخواست، باب انار، بهمن، بوانات، حاجی آباد، حسامی، حسن آباد، خاوران، داراب، دبیران، سده، سعادت شهر، صغاد، فراشبند، قیر، کازرون، کره ای، نی ریز، دژکرد و رحمت آباد در این مرحله امکان ثبت‌نام خواهند داشت.

طالبان در خصوص شرایط لازم برای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: متقاضی و افراد تحت سرپرستی باید فاقد زمین مسکونی و یا واحد مسکونی باشند و متقاضی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی دولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد.

او عنوان کرد: متقاضی باید متاهل و یا سرپرست خانوار باشد و زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن و مردان مجرد بین ۲۳ سال تمام تا ۴۵ سال به شرط ارائه تعهد نامه محضری در خصوص ارائه سند رسمی ازدواج در زمان واگذاری واحد، همچنین متقاضی باید دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشد.

دبیر شورای مسکن فارس متذکر شد: صرفا در شهرهایی ثبت نام انجام می‌شود که ظرفیت مازاد زمین وجود داشته باشد و یا زمین جدید شناسایی و تامین شده باشد و در صورت تامین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما