شناسهٔ خبر: 54966077 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جهاد اسلامی فلسطین:

نهادهای بین المللی با سکوت خود شریک جنایت های تل آویو هستند

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که نهادهای حقوقی بین المللی با سکوت در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این جنایت ها، سهیم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نهادهای حقوقی بین المللی با سکوت در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، در این جنایت‌ها سهیم هستند.

وی طی اظهاراتی در نشستی که مؤسسه «مهجه القدس» در مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در غزه ترتیب داده بود، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی صبح امروز جنایت جدیدی را مرتکب شد و شهید «رفیق غنام» رزمنده فلسطینی را به صورت میدانی اعدام کرد و این آخرین جنایت صهیونیست‌ها نخواهد بود، به ویژه اینکه نهادهای حقوقی بین المللی در قبال جنایت‌های نظامیان صهیونیست سکوت کرده‌اند.

المدلل تاکید کرد: سکوت نهادهای حقوقی بین المللی را به منزله مشارکت جامعه بین الملل در جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین می‌دانیم.

این رهبر فلسطینی تاکید کرد: مقاومت به راه خود ادامه می‌دهد و رژیم صهیونیستی هر چقدر هم به جنایت‌هایش علیه اسرای زن و مرد و به طور کلی ملت فلسطین ادامه دهد، جهاد و مقاومت متوقف نخواهد شد.

منابع فلسطینی صبح امروز از شهادت رفیق غنایم یک جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

نظر شما