شناسهٔ خبر: 54965820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش :

از مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد استان کردستان تجلیل شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سفر به کردستان از مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد استان تجلیل کرد .

صاحب‌خبر -

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به کردستان و در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان که با حضور معاون حقوقی و امور مجلس در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، قاسم احمدی لاشکی به جهت همکاری و همراهی ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد کردستان با آموزش و پرورش استان در راستای مستند سازی املاک از مدیران کل این دستگاه ها با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد .

در این نشست معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از همکاری  این دو نهاد با آموزش و پرورش کردستان ، از رشد 5 درصدی سند دار شدن املاک آموزش و پرورش استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: باید از این ظرفیت به جهت تداوم مستند سازی املاک استفاده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت اسناد مالکیت آموزش و پرورش استان ارائه کرد و گفت: کردستان در این بخش عملکرد بسیار مطلوبی داشته و هم اکنون از سه هزار و 100 ملک آموزش و پرورش،  دو هزار و 325 ملک یعنی حدود 75 درصد از املاک دارای سند ملکی می باشند.

 هم چنین رسولی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان نیز با بیان اینکه بنیاد مسکن یکی از نهاد های انقلابی و یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است؛ گفت: یکی از فعالیت هایی که دولت محترم به بنیاد مسکن واگذار کرده اند، سنددار کردن اماکن روستایی است .

 رسولی به تفاهم نامه منعقده بین آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و ثبت اسناد اشاره کرد و گفت: ما همواره همراه آموزش و پرورش بوده ایم و باید دین خودمان را به این نهاد ادا کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: ان شاءالله در یک برنامه کوتاه مدت تلاش خواهیم کرد که آموزش و پرورش هیچ ملکی را بدون سند نداشته باشد و تمام اماکن آموزش و پرورش در سطح روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را سنددار کنیم.

 پیر محمدی مدیر کل ثبت سناد کردستان نیز عملکرد آموزش و پرورش استان در سند دارکردن املاک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این موفقیت حاصل تلاش و زحمات مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان هاست.

 وی با بیان اینکه کمتر از 25 درصد املاک آموزش و پرورش فاقد سند هستند؛ خاطرنشان کرد: با تعامل خوبی که با بنیاد مسکن و آموزش و پرورش داریم ان شاء الله بتوانیم تمامی املاک باقی مانده را در سریعترین زمام ممکن سند دار کنیم.

گفتنی است در ادامه این نشست با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت از مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد استان کردستان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

نظر شما