شناسهٔ خبر: 54965778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تولیدکننده های ۲۰ استان کشور در نمایشگاه تخصصی کشاورزی تبریز حضور دارند

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از برپایی بیست و دومین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی و بیستمین نمایشگاه صنعت دام و طیور استان در محل نمایشگاه بین المللی تبریز خبرداد و گفت: ۱۴۵ واحد تولیدی از ۲۰ استان کشور در این رویداد حضور یافته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اکبر فتحی روز چهارشنبه در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های دانش‌بنیان حضوری پررنگ و فعال دارند.

 وی ادامه داد: امیدواریم کشاورزان، دامداران و مرغداران نیز ضمن بازدید از آخرین یافته‌ها و محصولات حوزه خود باخبر شوند و در ارتباط مستقیم با عرضه کنندگان انواع محصولات قرار بگیرند.

فتحی در رابطه با وجه تمایز این دو رویداد با دوره‌های قبل افزود: از شاخصه‌های بارز این نمایشگاه‌ها می توان به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش بیش از صددرصدی فضای نمایشگاه نسبت به سال قبل و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی اشاره کرد.

وی گفت: حضور واحدهای تولیدی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، فارس، یزد، مرکزی، قزوین، گیلان، خوزستان، مازندران، گلستان، کردستان، لرستان، سمنان، همدان، زنجان و اردبیل نشان از رشد همه جانبه این نمایشگاه دارد.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا ۱۷ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن‌های پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما