شناسهٔ خبر: 54965578 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فدوی: ما باید وارث خون شهدا علی‌الخصوص شهدای ورزشکار باشیم

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تدفین پیکر دو شهید گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب دقایقی را برای جامعه ورزشکار و مردم سخنرانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج ورزشکاران، سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تدفین پیکر دو شهید گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب اظهار داشت: تعداد شهدای جامعه ورزشی ما کم نیستند. قهرمانان ورزشی بسیاری وارد میدان جنگ و دفاع مقدس شدند و به شهادت رسیدند.

سردار فدوی گفت: قهرمانان ورزشی بسیاری وارد میدان جنگ و دفاع مقدس شدند و به شهادت رسیدند واکنون ما باید وارث خون شهدا علی الخصوص شهدای ورزشکار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای گمنام بسیاری در مجموعه های مختلف ورزشی به خاک سپرده شدند و جامعه ورزشی باید از نام شهدا بهره‌مند شود و یادشان را گرامی بدارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در مورد برنامه های آینده گفت: شهدایی هم که امروز از وزارت ورزش و جوانان تشییع شدند و در مجموعه ورزشی انقلاب به خاک سپرده شدند ما سعی می کنیم این روند ادامه داشته باشد و ما همواره شهدا را در کنار خود ببینیم‌.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضور شهدای بسیار زیاد در تاریخ جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی این است که خداوند به بندگان بی‌شماری توفیق عمل درست به وظیفه را عطا کرد و در 43 سال عمر انقلاب برخی‌ها توفیق انجام درست وظایشان را داشته و شهدای بسیاری توفیق شهادت داشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود تصریح کرد: بیش از 200 هزار شهید مردانه ایستاند و جان عزیز خود را فدا کردند تا اسلام و ایران به اقتدار بایستد و خداوند به شهدا اجازه شفاعت داده این در حالی است که هیچ کس از این فرصت برخوردار نیست.

فدوی: ما باید وارث خون شهدا علی‌الخصوص شهدای ورزشکار باشیم

نظر شما