شناسهٔ خبر: 54965463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی اتوبوس مطالبه‌گری راه‌اندازی می‌کند

مراغه- ایرنا- رئیس بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج رسانه استان به زودی اتوبوس مطالبه‌گری راه‌اندازی می‌کند تا مشکلات مناطق کم‌برخوردار با حضور و تولید محتوای اصحاب رسانه احصا شود.

صاحب‌خبر -

«جواد بیرامزاده» روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دفتر ایرنا در مراغه با بیان اینکه بسیج رسانه استان فراجناحی است، افزود: بسیج از عموم مردم تشکیل شده و بر همین اساس نیز مطالبه‌های مردم باید از زبان بسیج رسانه مطرح شود. 

وی همچنین راه‌اندازی کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های بسیج رسانه استان عنوان کرد و ادامه داد: اصحاب رسانه در مناطق مختلف استان به واسطه راه‌اندازی این کانون‌ها باید پای کار بیایند و نقش خود در جهاد تبیین را به خوبی و با همدلی ایفا کنند. 

رئیس بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه جنگ امروز در حوزه رسانه اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس اسلحه و فشنگ در دست گرفته بودیم، امروز فشنگ ما قلم ماست و باید بتوانیم در مقابل امپراطوری رسانه‌ای غرب بایستیم. 

وی اصحاب رسانه استان را به همدلی و مقاومت در برابر جنگ نرم دشمنان فراخواند و تصریح کرد: کانون‌های بسیج رسانه طی سال جاری حداقل در چند شهرستان بزرگ استان راه‌اندازی می‌شود تا جریان مطالبه‌گری بسیجیان قلم‌به‌دست به تدریج در تمام مناطق استان آغاز شود.

«بیرامزاده» در مورد نحوه مدیریت کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های استان نیز بیان کرد: برای هر یک از این کانون‌ها یک مسئول مورد وثوق اصحاب رسانه همان شهرستان انتخاب می‌شود؛ فردی که از تخصص لازم برخوردار بوده و به حسن اخلاق شهرت داشته باشد. 

وی همچنین آموزش و کادرسازی را یکی دیگر از رویکردهای بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون نیز طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای استان منعقد شده، دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه تولید محتوا برگزار می‌شود و به زودی این آموزش‌ها در سطح ادارات آموزش و پرورش استان نیز دنبال خواهد شد. 

به گزارش ایرنا رئیس بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی امروز، چهارشنبه همراه با چند نفر دیگر از اصحاب رسانه استان به مراغه آمدند و با مادر شهیدان کرمی که علاوه بر همسر جانبازش، سه شهید گلگون‌کفن در دوران دفاع مقدس به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است، دیدار کردند.

خبرنگاران عضو بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در این دیدار علاوه بر این مادر شهید، با فرزند جانبازش «اکبر کرمی» نیز گفت‌وگو کردند که بخشی از این مصاحبه‌ها به زودی در رسانه‌های استان از جمله ایرنا منتشر خواهد شد. 

نظر شما