شناسهٔ خبر: 54965420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

شعاع دسترسی به نمازخانه‌ها در سطح شهرهای خراسان شمالی بازنگری شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: در طراحی های شهری باید موضوع نمازخانه ها در اولویت قرار گیرد ضمن آنکه شعاع دسترسی به نمازخانه ها در سطح شهر باید مورد بازنگری واقع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد ظهر چهار شنبه در شورای اقامه نماز خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بهترین نقطه و مکان در هر سیستم اجرایی حتی در سطح شهرها، پارک ها و مراکز رفاهی و خرید باید نمازخانه ها باشد تا بدین طریق شاهد درک عمیق موضوع نماز باشیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه وضعیت نماز خانه ها باید سرآمد و ایده آل باشد، افزود: در طراحی های شهری باید موضوع نمازخانه ها در اولویت قرار گیرد ضمن آنکه شعاع دسترسی به نمازخانه ها در سطح شهر هم مورد بازنگری واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه جنبه اجبار برای حضور نماز نباید به ضد ارزش تبدیل شود، گفت: ضروریست تا جاذبه های موضوع نماز در مسیر درست خود قرار گیرد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه حضور مدیران در نماز جماعت می تواند برای حضور سایر افراد بسیار تاثیر گذار باشد، خاطر نشان کرد: پیش از حضور و اهمیت مدیران جهت شرکت در نماز جماعت، جایگاه نماز برای سایر افراد تشریح شود.

نظر شما