شناسهٔ خبر: 54965262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

شعبانی‌بهار: از کم شدن سهمیه کمانداران در قونیه ما هم متضرر شدیم/ از تمامی ورزشکاران حمایت می‌کنیم

تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: خود ما هم از این تصمیم مسئولان برگزارکننده مسابقات کشورهای اسلامی متضرر شدیم ولی تلاش می‌کنیم که نتیجه مناسبی در این بازی‌ها کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت و گویی، در خصوص نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: پیش از این مسئولان برگزارکننده مسابقات اعلام کرده بودند که 4 نفر خانم و 4 نفر آقا در مسابقات کامپوند و ریکرو می‌توانند حضور داشته باشند اما طبق برنامه جدیدی که اعلام کردند، کشورها در کامپوند زنان و مردان هر کدام حداکثر سه نفر و در ریکرو زنان و‌ مردان نیز هر کدام حداکثر سه نفر می‌توانند اعزام کنیم. خود ما هم از این تصمیم مسئولان برگزارکننده مسابقات متضرر شدیم، چراکه ما با توجه به اردوهایی که برگزار کرده بودیم، منتظر حضور حداکثری در این مسابقات بودیم. با توجه به نامه آنها و تاکید کمیته ملی المپیک در نتیجه ما با 10 کماندار که شامل 6 ورزشکار در کامپوند و 4 ورزشکار در ریکرو در مسابقات قونیه شرکت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: به صورت پیوسته تا بازی‌های کشورهای اسلامی اردو داریم فقط مشکل مالی وجود دارد و منتظر دریافت پول هستیم ولی با تمامی این مشکلات همیشه اردوها ادامه داشته و خواهد داشت.

شعبانی‌بهار درخصوص کارشکنی آمریکایی‌ها در مورد عدم صدور ویزای کمانداران برای حضور در مسابقات ورلد گیمز گفت: فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان دوسهمیه غیرقابل جایگزین را به ایران داده بود و قرار بود گیسا بایبوردی و رمضان بیابانی در این مسابقات حضور داشته باشند، که به دلیل عدم صدور ویزا از سوی آمریکایی‌ها، این دو کماندار کشورمان از حضور در این بازی‌ها بازماندند. باز هم تاکید می‌کنم که ما در انتخاب ورزشکاران برای حضور در این مسابقات هیچ نقشی نداشتیم و فدراسیون جهانی اسامی را به ما اعلام کرده بود.

وی در مورد اعتراض برخی از ورزشکاران درخصوص شرایط تیم ملی تاکید کرد: ما همیشه سعی کردیم که در اردوی تیم ملی آرامش وجود داشته باشد و از تمامی ورزشکاران حمایت می‌کنیم. ممکن است نقصانی در عملکرد ما وجود داشته باشد ولی ما یک خانواده هستیم و ان‌شا‌الله شنبه با حضور همه کمانداران، اردوی تیم ملی کار خود را آغاز خواهد کرد تا به فاصله یک ماه تا بازی‌های کشورهای اسلامی، بتوانیم عملکرد درخشانی در قونیه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما