شناسهٔ خبر: 54961006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهریور ماه آغاز لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور

جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور در سال ۱۴۰۱ در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاههای کشور امروز (چهارشنبه) ۱۵ تیرماه با حضور، دبیر فدراسیون ، رئیس و دبیر کمیته مسابقات ، سرمربی تیم ملی بزرگسالان و نمایندگان باشگاههای لیگ برتری برگزار شد و شهریورماه زمان آغاز لیگ برتر تنیس روی میز تعیین شد.

در این جلسه، نمایندگان باشگاههای لیگ برتری پیرامون برنامه زمانبندی و شرایط برگزاری مسابقات در فصل جدید بحث و گفت و گو کردند.

بر همین اساس مقرر شد بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود، و در صورت حضور ۸ تیم یا بیشتر مسابقات در دو گروه و مسابقه ی پلی آف نیز برگزار شود و در صورت حضور کمتر از ۸ تیم ، مسابقات در یک گروه و بدون برگزاری مسابقات پلی آف برگزار شود.

در این جلسه به نمایندگان باشگاهها اعلام شد، نهایت تا ۱۵ مردادماه نسبت به ارائه مدارک بازیکنان و کادرفنی خود به فدراسیون اقدام نمایند و ۲۲ مردادماه زمان قرعه کشی سی و یکمین دوره لیگ برتر آقایان تعیین شد.

قهرمان سی و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاههای کشور ، به عنوان نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا معرفی خواهد شد.

 

نظر شما