شناسهٔ خبر: 54960300 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

جزئیات کشفیات پلیس پایتخت در ۳روز گذشته

سردار رحیمی گفت: تعداد یک هزار و ۹۸۹ قلم اموال سرقتی در این طرح کشف و ۲۰۹ خودرو و موتورسیکلت و انواع سلاح‌های جنگی و مقدار قابل توجهی فشنگ به دست آمد که ارزش اموال سرقتی در تهران ۲۷ میلیارد و در شهر ری ۲۱ میلیارد ریال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رییس پلیس تهران بزرگ با تشریح جزئیاتی از مرحله ۵۷ طرح رعد در پایتخت از دستگیری ۱۳۳ سارق طی ۷۲ ساعت گذشته در تهران خبر داد.

سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پنجاه و هفتمین مرحله این طرح پلیس پیشگیری تهران با دستگیری هزار و ۷۸ سارق در تهران و ۲۴۳ تبهکار دیگر در شهر ری پایان یافت.

وی افزود: در این طرح ۲۲ باند که به صورت گروهی دست به اقدامات مجرمانه میزدند، منهدم شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: تعداد یک هزار و ۹۸۹ قلم اموال سرقتی در این طرح کشف و ۲۰۹ خودرو و موتورسیکلت و انواع سلاح‌های جنگی و مقدار قابل توجهی فشنگ به دست آمد که ارزش اموال سرقتی در تهران ۲۷ میلیارد و در شهر ری ۲۱ میلیارد ریال است.

رییس پلیس پایتخت اظهارداشت: همچنین در این طرح ۸۰ محل و پاتوق سارقان، مالخران و اراذل و اوباش و سوداگران پاکسازی و ۳۴ نفر از اراذل و اوباش و سارق دستگیر شدند.

سردار رحیمی تاکید کرد: این طرح با همکاری پلیس پیشگیری تهران بزرگ، کلانتری‌ها و همچنین پلیس انتظامی شهرستان ری انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته ۱۳۳ سارق در شهر تهران دستگیر شدند که جمع کشفیات از این سارقان ۱۲۰ مورد بود، افزود: از این سارقان ۹ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شده است.

سردار رحیمی ادامه داد: در این بازه زمانی در بخش مواد مخدر نیز ۳۳ نفر در تهران دستگیر شدند که در مجموع سه‌کیلو و ۷۹۰ گرم انواع مواد مخدر همراه داشتند.

وی همچنین از دستگیری ۱۸ نفر تولید و توزیع کننده مشروبات الکلی خبر داد و گفت: ۸۵ لیتر انواع مشروبات الکلی از افراد تولید کننده و توزیع کننده در پایتخت کشف شده است.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در بخش سلاح و مهمات نیز سه قبضه سلاح کشف و در این رابطه سه نفر دستگیر شدند.

نظر شما