شناسهٔ خبر: 54957895 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مسابقه خاطره‌نویسی دهه کرامت برندگان خود را شناخت

از سوی واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، اسامی برندگان مسابقه خاطره‌نویسی دهه کرامت در این دانشگاه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد، کاظم جوادی مسئول واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه در این باره اظهار کرد: این مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع دهه کرامت و زیارت امام رضا (ع) و ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار شده است.

وی با اشاره به ارسال ۱۵ اثر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، تصریح کرد: تمامی آثار توسط یکی از اساتید رشته ادبیات فارسی داوری شده و در نهایت سه خاطره به عنوان آثار برتر اعلام گردید.

مسئول واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: آثار «مصطفی قویدل»، «محمد مصباح» و «عرفان پورشهری» به عنوان آثار برتر انتخاب شده که به هر سه نفر جوایزی اهدا خواهد شد.

جوادی ادامه داد: سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) برای همه علاقه مندان و ارادت مندان به اهل بیت (ع) دارای خاطراتی شیرین و جذاب بوده و لذا هدف اصلی از برگزاری این مسابقه، دریافت این خاطرات از سوی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه است.

مسئول واحد قرآن و عترت طه مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان کرد: برگزاری جشن دهه کرامت با حضور خانواده‌های پرسنل دانشگاه پس از دو سال، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مراجعین در درب دانشگاه، مولودی خوانی در محل مسجد پیامبر اعظم (ص) پردیس، اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دختر، آذین بندی و نصب بنر در سطح دانشگاه و... از جمله برنامه‌های اجرا در دهه کرامت در سطح دانشگاه بوده است.

شایان ذکر است زمان تحویل جوایز متعاقبا به اطلاع برندگان خواهد رسید.

نظر شما