شناسهٔ خبر: 54955471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قائدی و نوراللهی در الاهلی ماندنی شدند؟

فارس

دو بازیکن ملی پوش کشورمان در تست های پزشکی پیش از فصل شباب الاهلی شرکت کردند و منتظر تصمیم سرمربی جدید تیم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان این روزها به امارات برگشتند و تمرینات خود با شباب الاهلی ازسرگرفتند.

در دو هفته گذشته اخبار متعددی در رسانه های امارات منتشر شد که هر دو بازیکن ایرانی در لیست خروج شباب الاهلی قرار دارند ولی این دو بازیکن ایرانی روز گذشته در تست های پزشکی آمادگی جسمانی باشگاه برای فصل جدید شرکت کنند.

قائدی و نوراللهی در الاهلی ماندنی شدند؟

سایت «اسپورت» امارات در این زمینه نوشت: مهدی قائدی به نظر می رسد قبل از تست های پزشکی پیش از فصل برای اردوی تدارکاتی خوشحال است. اگر این بازیکن ایرانی زیرنظر ژاردیم در تیم بماند می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

هنوز ژاردیم تصمیم درباره لژیونرهای الاهلی نگرفته و این مربی سابق الهلال قرار است بزودی درباره کل بازیکنان خارجی بعد از ارزیابی نزدیک در تمرینات تصمیم بگیرد.

قائدی و نوراللهی بعد از درخشش به همراه استقلال و پرسپولیس فصل گذشته راهی امارات شدند و به شباب الاهلی ملحق شدند. این دو بازیکن ایرانی در نیم فصل از سوی مهدی علی سرمربی سابق الاهلی از ترکیب تیم دور شدند و غالبا به عنوان یار ذخیره استفاده می شدند.

با آمدن ژاردیم مربی قهرمان آسیا با الهلال باید منتظر ماند این مربی پرتغالی چه تصمیمی درباره آینده دو بازیکن ملی پوش کشورمان می گیرد.

نظر شما