شناسهٔ خبر: 54954122 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد

فارس

اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد، داوطلبان برای اطلاع از نتیجه می‌توانند اینجا کلیک کنند.

داوطلبان پذیرفته شده باید برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سـایر مراحل گزینش براساس دستورالعمل منتشر شده در سایت این سازمان مراجعه کنند و عدم مراجعه برای شـرکت در مراحل فوق، به منزله انصـراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی است و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

خبر مهم برای کنکوری‌های ۱۴۰۲

براساس این گزارش، معرفی شدگان باید از روز سه شنبه ۱۴ تیرماه برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند، داوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشـــته محل های انتخابی شــانس قبولی در رشــته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه را داشته‌اند یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی جهت مصاحبه این رشته ها را نداشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند. این متقاضیان در صورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با سازمان سنجش اموزش کشور مکاتبه کنند.

اسامی معرفی‌شدگان کد رشته‌های امتحانی ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶ و ۱۱۵۷ دانشگاه جامع امام حسین (ع) و کد رشته‌ امتحانی ۱۱۴۹ دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مرحله اعلام نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه مربوطه پی گیری کنند.

نظر شما