شناسهٔ خبر: 54953152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

کورک: باید از شکست مقابل ایران درس بگیریم

پشت خط زن تیم ملی والیبال لهستان گفت: بازیکنان ایران بهتر از لهستان بازی کردند و باید از این شکست برای آینده درس بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، بارتوش کورک که تلاش‌هایش برای برد مقابل ایران کفایت نکرد، درباره دیدار ایران و لهستان گفت: اول از همه به تیم ایران برای این پیروزی تبریک می‌گویم. ایرانی‌ها از ما بهتر بازی کردند.

وی با اشاره به عملکرد تیم ایران در ست پنجم این مسابقه، تصریح کرد: این واقعا ساده است. شکی در این نیست که در ست پنجم ایران تیم بهتر میدان بود.

کورک که عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را نیز به دست آورد، درباره عملکرد تیم لهستان گفت: فکر می‌کنم لحظات خوبی داشتیم اما این لحظات برای پیروزی مقابل تیم هایی در این سطح کافی نیست. باید از این شکست درس بگیریم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم.

وی افزود: فقط سعی دارم لغت خوبی پیدا کنم. واضح است که پیش بینی بازی سختی را برابر ایران داشتیم. شما هیچ وقت باخت را انتخاب نمی‌کنید. شما هیچوقت برای باخت آماده نمی‌شوید. آماده می‌شوید که بهترین خودتان باشید. اما بازیکنان لهستان بهترین خود نبودند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست سه بر دو لهستان در زمین این تیم شد. بارتوش کورک با کسب 23 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد و امیرحسین اسفندیار با 21 امتیاز امتیازآورترین بازیکن ایران بود.

انتهای پیام//

نظر شما