شناسهٔ خبر: 54952180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

لیگ ملت‌ها 2022؛ اسفندیار امتیازآورترین بازیکن ایران برابر لهستان

صاحب‌خبر -

امیرحسین اسفندیار عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر لهستان در نخستین روز هفته سوم لیگ ملت‌ها را از آن خود کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 از امروز (سه‌شنبه 14 تیرماه) به میزبانی دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم آغاز شد.

تیم‌های ایران و لهستان از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر دو حریف خود را شکست دادند.

بارتوش کورک با کسب 23 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد و در تیم ایران نیز امیرحسین اسفندیار با 21 امتیاز بهترین بازیکن بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 111 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 56 پوئن در حمله، 5 امتیاز در دفاع، 9 پوئن سرویس و 41 امتیاز از اشتباهات بازیکنان لهستان بود.

عقاب‌های لهستانی نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 104 امتیاز کسب کردند که شامل 60 امتیاز حمله، 12 دفاع، 10 پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

برچسب ها: ایتالیا, سالن اصلی, گدانسک, لیگ ملت‌ها 2022, مرحله مقدماتی, لهستان, اسلوونی, هلند, بلغارستان, صربستان, تیم ملی ایران, تمرین تیم ملی, چین, والیبال

نظر شما