شناسهٔ خبر: 54952030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال

ایران ۳ - لهستان ۲/ شاگردان عطایی به صعود امیداور شدند

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از سد میزبان قدرتمند خود، لهستان گذشت

صاحب‌خبر -

روز نخست از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ امروز(سه‌شنبه) با برگزای ۴ دیدار آغاز شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود از ساعت ۲۲:۳۰ در گدانسک مهمان تیم ملی لهستان بود که در پایان این بازی زیبا و تماشایی شاگردان بهروز عطایی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند در زمین عقاب‌ها و در پایان نبردی ماراتن‌گونه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسند تا با کسب پنجمین برد خود ۱۴ امتیازی شوند و با ایستادن در رده رده هفتم امید زیادی به صعود به دور نهایی داشته باشد.

ست‌های این بازی با امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۳-۲۵، ۲۲-۲۵، ۲۷-۲۵ و ۷-۱۵ به سود ایران به اتمام رسید تا لهستان با قبول این باخت ۲۲ امتیازی باقی بماند و از رده سوم تکان نخورد.

میلاد عبادی‌پور، امیر حسین اسفندیار، محمد طاهر وادی، مهدی جلوه، امیر حسین توخته، صابر اسماعیل‌نژاد و محمد رضا حضرت‌پور در پست لیبرو ترکیب آغاز کننده ایران مقابل لهستان بودند.

همچنین در پایان این بازی امیر حسین اسفندیار با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن ایران بود و میلاد عبادی‌پور هم با ۱۷ امتیاز دیگر بازیکن تاثیرگذار ایران مقابل لهستان بود. این درحالیست که بارتوش کورک با ۲۳ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد، اما درخشش این قطر پاسور نامدار هم برای فرار شاگردان گربیچ از شکست کافی نبود.

همچنین در آغاز دیدارهای هفته پایانی دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی آمریکا با نتیجه ۳ بر یک از سد آلمان گذشت تا یانکی‌ها با ۷ برد و ۲۰ امتیاز جایگاه خود در رده چهارم را تثبیت کنند. آرژانتین با همین نتیجه کانادا را از پیش رو برداشت تا با ۳ پیروزی به رده دهعم صعود کند. ایتالیا هم با پیروزی ۳ بر صفر مقابل بلغارستان هفتمین برد خود را کسب کرد و با ۲۲ امتیاز موقتا در صدر جدول ایستاد.

تیم ملی والیبال فردا استراحت دارد و باید روز پنج‌شنبه در دومین بازی خود از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف ایتالیا برود.

نظر شما