شناسهٔ خبر: 54951992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس:

۷۰۰ واحد مسکن روستایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در میاندوآب و چهاربرج ساخته می‌شود

مهاباد - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق گفت: براساس تفاهم‌نامه بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان ۷۰۰ واحد مسکن ویژه خانواده‌های کم‌برخوردار و محروم در روستاهای این شهرستان‌ها احداث می‌شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد چهارشنبه خبرنگار ایرنا، مهدی عیسی‌زاده سه‌شنبه شب در پایان سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این سفر پربار بود، اظهار کرد: از این تعداد واحد روستایی ۲۰۰ باب در میاندوآب، ۲۰۰ باب در چهاربرج و ۳۰۰ واحد نیز در روستاهای باروق احداث می‌شود.

وی با بیان این‌که در کنار احداث این واحدها که ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پنج درصد پرداخت می‌شود، افزود: همچنین با مساعدت بنیاد مستضعفان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض، ۲ هزارو ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد و هشت تن سیمان اعطا می‌شود. 

وی اضافه کرد: همچنین اجرای طرح هادی در ۴۵ روستای این شهرستان‌ها (هر کدام ۱۵ روستا) با اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال از جمله مصوبات رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر بود.

وی با بیان اینکه رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با ساماندهی محوطه بیرونی زیارتگاه زیدالحسن در چهاربرج تا ماه محرم مساعدت کرد، افزود: در بازدید از روستای ارمناک سفلی از توابع بخش مرکزی میاندوآب با تکمیل طرح هادی در محوطه مسجد و معابر این روستا مساعدت شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازنگری طرح هادی در ۶۱ روستای میاندوآب، تکمیل ورودی روستای مظفرآباد میاندوآب مربوط به حوزه بنیاد مسکن از نظر مالی مساعدت‌ شد.

۷۰۰ واحد مسکن روستایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در میاندوآب و چهاربرج ساخته می‌شود

عیسی‌زاده با بیان اینکه مبلغ دقیق این اعتبارات پس از جمع‌بندی اعلام می‌شود، گفت: برای بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای باروق و رفع مشکلات موجود در طرح هادی روستاهای باروق به جهت مهاجرت روستاییان از شهرهای بزرگ و اهتمام برای ساخت و ساز دستور ویژه‌ای از سوی مقام عالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داده شد تا آنان با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان چهاربرج مقرر شد طرح نیمه تمام هادی در هشت روستا تکمیل شود، افزود: قرار است رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از ۲ ماه جهت پیگیری و اجرای مصوبات این سفر، سفری به منطقه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه به شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق سفر کرده بود.

نظر شما