شناسهٔ خبر: 54951193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ششمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو در کردستان افتتاح شد

سنندج-ایرنا- ششمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو و تجهیزات و قطعات وابسته آن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان سه شنبه شب در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگاران اظهار داشت: سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از مساحت این نمایشگاه به استقرار غرفه ها و نمایش توانمندی های حوزه صنعت خودرو اختصاص پیدا کرده است. 

بختیار خلیقی تعداد غرفه های برپا شده را ۲۵ خواند و اضافه کرد: واحدهای تولیدی از استان های کردستان، تهران، آذربایجان های غربی و شرقی، البرز و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند. 

وی مجری برپایی این نمایشگاه را شرکت بین المللی ایدرو خواند و افزود: علاوه بر معرفی توانمندی های حوزه صنعت خودرو، صادرات قطعات و تجهیزات تولید شده در این به بخش از طریق مرزهای استان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: امسال برپایی ۱۵ نمایشگاه تخصصی در این محل مصوب شده که برپا شود که با این نمایشگاه تاکنون سه مورد آن انجام شده است. 

قائم مقام شرکت بین المللی ایدرو هم به خبرنگاران اظهار داشت: از واحدهای بزرگ خودروسازی کشور سایپا و بهمن در این نمایشگاه شرکت کردند. 

رضا احدی نژاد با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا قراره شده از خودرو جدید خود به نام آریا رونمایی کند، اضافه کرد: فضای این نمایشگاه محدود است و امکان حضور گروه های خودروسازی دیگر فراهم نبود. 

وی یادآور شد: امیدواریم مسوولان از قطعه سازان صنعت خودرو حمایت لازم را کنند تا شرایط صادرات این محصولات هم فراهم شود. 

ششمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو و تجهیزات و قطعات وابسته آن از ۱۴ تا ۱۷ تیرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ هر روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان واقع در بلوار مستضعفین جنب میدان میوه و تره بار سنندج آماده بازدید علاقه مندان است. 

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

نظر شما