شناسهٔ خبر: 54950550 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اپل واچ سری ۸ در ماه سپتامبر روانه بازار می‌شود

به گفته شرکت اپل، سری جدید اپل واچ در سه ابعاد مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

شایعات حاکی از آن است که اپل واچ سری ۸ در سه اندازه مختلف به بازار عرضه خواهد شد. گفته شده بزرگ‌ترین نمایشگر آن ۱.۹۹ اینچی است که این مدل حدود ۲ میلی متر بلندتر از مدل قبلی خود است.

به گزارش appleinsider، شرکت اپل از زمان عرضه اپل واچ در سال ۲۰۱۵ آن را در دو اندازه متفاوت به فروش رسانده است. در مدل‌های اپل واچ به دلیل کوچک شدن حاشیه‌ها، برجستگی‌های جزئی در آن دیده می‌شود که این مشکل در مدل دیگر آن تغییر می‌کند.

راس یانگ، تحلیلگر زنجیره تامین نمایشگر، اطلاعات بسیار دقیقی در مورد تاریخچه نمایشگر‌ها دارد که آخرین اطلاعات ثبت شده در پاسخ به سوالات شخصی در مورد اندازه صفحه نمایش اپل واچ سری ۸ آمده است.

اپل واچ سری 8

به گفته یانگ، اندازه صفحه نمایش سری جدید اپل واچ حدود  ۱.۹۹ اینچ  و ضخامت ۴۷ میلی متری خواهد بود. همچنین مدل قبلی اپل واچ دارای ضخامت ۴۵ میلی متری و صفحه نمایش ۱.۹ اینچی است. سه مدل اول اپل واچ دارای نمایشگر‌های ۳۸ و ۴۲ میلی متری، سپس مدل‌های چهارم تا ششم دارای نمایشگر‌های ۴۰ و ۴۴ میلی متری بودند. در نهایت، اپل واچ سری ۷ این اندازه را به ۴۱ و ۴۵ میلی متر افزایش داد.

اپل واچ سری ۸

اپل از زمان معرفی این دستگاه، کلاس اندازه جدیدی را برای اپل واچ معرفی نکرده است و با وجود افزایش اندازه نمایشگر، همه باند‌ها متناسب با مدل بزرگ یا کوچک مربوطه هستند. این اپل واچ ۴۷ میلی متری یک مدل بزرگتر جدید خواهد بود و احتمالاً به مجموعه‌ای از باند‌های خاص خود نیاز دارد.

انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ در ماه سپتامبر در کنار سری آیفون ۱۴ معرفی شود. ویژگی‌های مورد انتظار جدید این مدل مقاوم، اندازه بزرگتر و سنسور‌های سلامت جدید است.

بیشتر بخوانید

برچسب‌ها:

نظر شما