شناسهٔ خبر: 54950069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز:

نظم حرف اول‌ و آخر را در تیم می‌زند/ تلاش برای حضور در بین بهترین تیم‌ها

قربان بردیف گفت: تراکتور یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است و برای دست یافتن به جایگاه شایسته‌ تلاش خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از قطع همکاری با ارتغرل ساغلام، با سرمربی صاحب‌نام روسی به توافق کامل رسید و به‌طور رسمی «بردیف» هدایت تی‌تی‌های تبریز را بر عهده گرفت‌.

«قربان بکیویچ بردیف» ۶۹ ساله، سابقه سرمربیگری تیم‌های غیرت، روبین‌کازان و روستوف و تیم‌ملی ترکمنستان را در کارنامه خود دارد.

بردیف در مراسم معارفه‌اش به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: می‌دانم تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران است و تلاش خواهیم کرد یکی از مهمترین و بهترین تیم‌های ایران باشیم.

وی در خصوص وضعیت انتخاب دستیارانش، بیان کرد: آقای دانیلیانتس یک مربی باتجربه و دارای تاکتیک‌های متنوعی است که با بازیکنان خط دفاعی کار خواهد کرد. آقای دیمیتری کریچنکو هم که بازیکن مطرحی در لیگ روسیه و اروپا بود، قرار است با بازیکنان فاز تهاجمی کار کند. ادوارد کندوخوف، یکی دیگر از دستیارانم است که در زمینه فیزیوتراپی علم، تکنیک و تجربه بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از دستیارانم به خاطر مشکلات خانوادگی، از اردوی پیش رو به جمع تراکتور اضافه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خطاب به بازیکنان خود گفت: تراکتور مهم‌تر از تمامی نام‌هاست. معتقدم نظم و ترتیب باید همه جا حاکم باشد و حتی کوچک‌ترین جزئیات در زمینه نظم برای من مهم است؛ بازکنان خود را باور دارم و می‌خواهم با حداکثر توان در اختیار تیم باشید و بار دیگر تأکید می‌کنم که بدون نظم، هیچ موفقیتی به‌دست نمی‌آید.

نظر شما