شناسهٔ خبر: 54950036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا ۴۸ ساعت آینده

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: عملیات نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس اهدایی از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران تا ۴۸ ساعت آینده به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسن صنعتکاران شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  فرماندهی کل سپاه پاسداران  ۴۰۰ دستگاه کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه اهدا کرده که هم اکنون ۲۰ گروه جهادی متخصص مشغول نصب و راه اندازی آن هستند.

وی افزود: همزمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام نیز در منطقه سایه خوش جانمایی و نصب می‌شود و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان تا رفع کامل مشکل آب در منطقه سایه خوش در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امداد رسانی گروه‌های فعال و توانمند جهادی و بسیجی در منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن از همان آغازین لحظه‌های وقوع زلزله آغاز شده و تا زمان عادی شدن وضعیت مردم آسیب دیده این مناطق در میدان ادامه دارد.

صنعتکاران ادامه داد: از زمان وقوع زلزله سایه خوش تاکنون گروه‌های بسیجی و سپاهی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی و ملی در صحنه حضور پیدا کرده‌اند اما مانند همیشه گروه‌های جهادی در راس و در گام نخست خدمت رسانی به زلزله زدگان می‌درخشند.

به گزارش فارس، زلزله‌های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ ریشتری بامداد شنبه یازدهم تیرماه در بندر خمیر و بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد که در این حادثه ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر جان باختند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

نظر شما