شناسهٔ خبر: 54949791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اصفهان فردا تعطیل نیست

طاهره شفیعی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد: باتوجه به کاهش شدت وزش باد در منشا کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی و کاهش تدریجی گرد و خاک از امشب فردا تعطیل نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر به ایسنا گفت: باتوجه به کاهش شدت وزش باد در منشأ کانون‌های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی و کاهش تدریجی گرد و خاک از امشب و افزایش میدان دید و هشدار هواشناسی سطح زرد برای فردا تا آخر هفته با هوای ناسالم برای گروه‌های حساس فردا (چهارشنبه، ۱۵تیرماه) تعطیل نخواهد بود.

وی بر عدم انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا شود تأکید کرد و گفت: هرگونه عملیات معدنی و خاکبرداری در استان ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بیان استانداری اصفهان با توصیه به اجتناب از قرار گرفتن در فضای باز برای افراد آسیب پذیر و استفاده از ماسک، گفت: عدم آتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی و رعایت اصول ایمنی تردد در جاده‌های مناطق شرق، شمال شرق و مرکز به لحاظ کاهش میدان دید ناشی از گرد و خاک نیز توصیه می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما