شناسهٔ خبر: 54949607 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دانلود آهنگ ایرانی

اگر برای دانلود آهنگ جدید و دلخواه خود به دنبال راهی سریع و معتبر هستید با این مقاله همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری آنا، کسانی که موسیقی را حرفه‌ای دنبال می‌کنند، اغلب به دنبال دانلود آهنگ جدید روز یا آهنگ جدید خواننده محبوب خود هستند. موسیقی یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی است. طبیعت با انواع صداهایی که دارد همیشه برای ما انسان‌ها در سراسر کره زمین، دوست داشتنی بوده است. صداها روان و ذهن ما را به دنیای خود می‌کشانند. برخی از ما شیفته آهنگ‌های پر از صدای طبیعت سرخپوستی هستیم. برخی‌ها نیز شیفته موزیک ایرانی دستگاه شور و یا همایون. برخی با شنیدن اُپرای گوژپشت نوتردام به اوج احساسات می‌رسند. برخی با شنیدن نوای دلنشین هوره از سرزمین کوهستانی کردستان. گروهی دنبال کننده آهنگ‌های سبک راک آمریکایی هستند. عده‌ای دیگرعلاقمند آهنگ ایرانی فولکلور. این‌ها تفاوت در سلیقه موسیقی است. آنچه در بنیان و ماهیت امر واضح و روشن است این است که روان ما آغشته و گره خورده به طبیعت است و طبیعت بنیانی سراسر از موسیقی دارد.

موسیقی چیست؟

موسیقی یک هنر و بخشی از سرمایه فرهنگی هر اجتماع و جامعه است. موسیقی هر جامعه‌ای از دل فرهنگ زندگی آن جامعه بلند می‌شود. برهمین اساس می‌بینیم آهنگ ایرانی با آهنگ آفریقایی بسیار متفاوت هستند. حتی در میان موزیک ایرانی نیز بنا به چند فرهنگ بودن تفاوت‌هایی هست. موزیک ایرانی مناطق مرکزی با آهنگ ایرانی مناطق غربی تفاوت‌هایی دارند. این امر نشان دهنده گستردگی موسیقی و جایگاه آن در میان تک تک انسان‌ها است. موسیقی ترکیبی از صدا و سکوت است. صدایی آغشته با ریتم که بیان احساسات درونی را ممکن می‌کند. موسیقی تمام روزمره ما را در برگرفته است به گونه ای که اغلب به دنبال دانلود آهنگ جدید هستیم تا ذهن و روان خود را تغذیه کنیم.

دانلود آهنگ ایرانی

تأثیر موزیک در زندگی

تأثیراتی از موسیقی بر تمام زندگی ما اثبات شده و تحقیقات روان شناسی، جامعه شناسی و عصب شناسی بسیاری در این زمینه انجام شده است اگر دوستدار آهنگ ایرانی هستید و بسیار آهنگ با کلام یا بی کلام گوش می‌دهید از تأثیرات آن بر زندگی‌تان بدانید. ما اشاره‌ای بر تأثیرات موزیک ایرانی و خارجی در حالت خواهیم داشت:

  • اثر موسیقی بر جسم: تأثیرات موزیک ایرانی و خارجی بر جسم طی تحقیقات فراوان ثابت شده است و شاخه‌ای با نام موسیقی درمانی نیز ایجاد شده است. اثرات شنیدن یک موزیک ایرانی دلنشین برکاهش سردرد و یا میگیرن نیز دیده شده است. همچنین اثرات موسیقی بر آرامش بیماران روانی نیز بررسی شده است.
  • اثرات موسیقی بر مغز: شنیدن یک آهنگ ایرانی یا خارجی، با کلام یا بی کلام در صورتی که آرام و دلنشین باشد، توانسته مغز را هنگام کشیدن دردهای مفصلی، داشتن درد زایمان و یا دردهای پس ازعمل جراحی و غیره با خود همراه کند و اثری کاهشی در درد داشته باشد.
  • تآثیر موسیقی بر قلب: موسیقی ضربان قلب را کاهش داده و باعث ریلکس شدن بدن می‌شود.
  • تأثیر موسیقی بر کاهش اضطراب و افسردگی: با دانلود آهنگ جدید و شاد می‌توانید روان و مغز خود را از درگیری‌های مزمن و روزمره بیرون بکشید و از نتایج تحقیقات روانشناسی و عصب‌شناختی در بررسی تأثیر موسیقی بر ناراحتی‌های روانی استفاده نمایید.
  • اثر موسیقی برسیستم ایمنی بدن: تحقیقات نشان داده‌اند که گوش سپردن به یک موزیک ایرانی و یا خارجی آرام، از طریق پایین آوردن سطح استرس در بدن و کاهش ترشح هورمون کورتیزول، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
  • تقویت حافظه: نواختن آهنگ ایرانی و یا گوش دادن به فول آلبوم هنرمند و خواننده‌ای که دوستش دارید، با درگیر کردن بخش تشخیص موسیقی و درک موسیقی مغز، بسیار بر تقویت حافظه اثر گذار خواهد بود. چرا که نواختن یک ساز و یا گوش سپردن به تمام جزئیات سازها و موسیقی که می‌شونید هر دو سمت مغز شما را درگیر می‌کند.
  • بالابردن تمرکز: دانلود آهنگ جدید مورد پسندتان از وبسایت ۹۸ ایران تمام توجه خود را با خود می‌کشاند و میزان تمرکز شما را بالا می‌برد.

جایگاه موزیک ایرانی در تاریخ اجتماعی ایران

موزیک ایرانی طی زمان همانند موزیک دیگر کشورها همراه با گسترش سازها و تغییر سبک زندگی تغییر کرده است. آهنگ ایرانی دهه به دهه تغییراتی داشته‌اند. آهنگ ایرانی و فول آلبوم خواننده‌هایی که پدران و مادران و یا مادربزرگ‌های ما به آن‌ها گوش می‌دادند و لذت می‌بردند با آنچه نوجوانان الان گوش می‌دهند و خوانندگان و نوازندگان ما می‌نوازند تفاوت‌هایی دارد. اما با وجود تغییرات طی زمان، آهنگ ایرانی سبک و قدمت خاص خود را در دنیای فرهنگی بشری در تمام دنیا دارد. موزیک ایرانی بر تمام جزئیات زندگی ما ایرانیان رخنه کرده و تمام جنبه‌ها را پوشش داده و هر کدام نیز ریتم‌های خاص خود را دارند. آهنگ ایرانی کار با موزیک ایرانی شادی و جشن ریتمی متفاوت دارد. آهنگ ایرانی غم با آهنگ عاشقانه متفاوت است. اگر در این زمینه و آگاهی از انواع موسیقی‌ها در ایران به دنبال اطلاعات بیشتر هستید می‌توانید با مطالعه مردم‌شناسی موسیقی و یا تحقیقات جامعه شناسی فرهنگی در حوزه موسیقی همراه شوید.

دانلود آهنگ ایرانی

سریعترین و راحت‌ترین مسیر دانلود اهنگ جدید

امروزه پیداکردن آهنگ‌ها با استفاده از اینترنت بسیار راحت شده است. کافی است دانلود آهنگ جدید را در گوگل سرچ کنید. اما با وجود راحتی دسترسی، گاهی برای یافتن آهنگ مورد نظر، باید چندین وبسایت را زیرو رو کنید تا نهایتاً به چیزی که می‌خواهید برسید چرا که اغلب این سایت‌ها را تبلیغات و حواشی پر کرده‌اند. بنابراین یک راه سریع و آسان برای دانلود آهنگ جدید باید از طریق وبسایتی باشد که با دسته‌بندی منظم و بدون حاشیه بتواند فول آلبوم خواننده مد نظر را در اختیار شما قرار دهد. وبسایت ۹۸ ایران یکی از معتبرترین و دسته‌بندی شده‌ترین وبسایت‌هایی است که به‌راحتی می‌توانید موزیک ایرانی و یا فول آلبوم خواننده دلخواه را سرچ بزنید و دانلود آهنگ جدید را داشته باشید. کافی است به وبسایت ۹۸ ایران (۹۸iran.org) مراجعه کنید تا با دیدن دسته‌بندی و نظم وبسایت متوجه شوید که تجربه ۱۵ ساله در زمینه ارائه آهنگ ایرانی به کاربران خود توانسته اعتمادشان را به دست آورد و اعتبار خوبی را به دست آورد. وبسایت ۹۸ ایران، کاربران خود را با دسترسی راحت به دانلود آهنگ جدید مورد داخواهشان همراهی می‌کند و همراه با آنان از موزیک ایرانی لذت می‌برد. تیم ۹۸ ایران به دنبال انتقال آرامش و لذت به شما هستند. آرامش لحظات زندگی شما حس رضایت تیم تخصصی ۹۸ ایران را به همراه دارد.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما