شناسهٔ خبر: 54949515 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

عکس های زانیار خسروی قبل از خواننده شدن لو رفت!

زانیار خسروی عکسی از زمانی که هنوز خواننده نبود منتشر کرد.

صاحب‌خبر -
  • عکس زانیار خسروی قبل از خواننده شدن
  • زانیار خسروی چگونه خواننده شد؟
  • همسر زانیار خسروی کیست؟
  • زانیار خسروی بازیگر شد

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ زانیار خسروی متولد ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، خواننده و بازیگر است زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق و برادر کوچکتر سیروان خسروی است که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند.

زانیار خسروی تجربه بازیگری را نیز دارد. «دوست دارم زندگی رو» یکی از قطعات هیت موسیقی پاپ در سال ۹۲ بود. این قطعه از ساخته های زانیار بود که با صدا و تنظیم سیروان خسروی منتشر و به یکی از قطعات پرطرفدار کنسرت های سیروان تبدیل شد. 

عکس های زانیار خسروی قبل از خواننده شدن لو رفت!

عکس زانیار خسروی قبل از خواننده شدن

زانیار خسروی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی از زمان کودکی و حال خود منتشر کرده  و نوشته است: در گذر زمان

عکس های زانیار خسروی قبل از خواننده شدن لو رفت!

زانیار خسروی چگونه خواننده شد؟

زانیار خسروی ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و هشت منتشر نمود او پس از مدت ها انتظار که ۴ سال طول کشید مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد. وی با انتشار آثارش به محبوبیت زیادی در فضای مجازی دست یافت.  وی با آهنگ "همینه که هست " و موزیک ویدیو ی آن که به موزیک ویدیوی "مگس" معروف است خوانندگی را شروع کرد. بلیط های اولین کنسرت او در مدت کم تر از دو روز به فروش رفت که این انگیزه ای برای ادامه کار او شد.

همسر زانیار خسروی کیست؟

زانیار خسروی متاهل است و نام همسرش آرنیکا صادقی است. آرنیکا صادقی متولد سال۱۳۶۵ در تهران، فارغ التحصیل رشته گرافیک که پدرش یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی بودن و در سال ۱۳۹۲ فوت کرده است. همسر زانیار خسروی دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچک تر از خود دارد به نام شکوفه و شکیبا صادقی. او در دانشگاه با زانیار خسروی آشنا و ازدواج کردند.

عکس های زانیار خسروی قبل از خواننده شدن لو رفت!

زانیار خسروی بازیگر شد

زانیار خسروی تاکنون دو مرتبه بازیگری را هم تجربه کرد است. نخستین مرتبه آن در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال ۱۳۹۰ بود و دومین مرتبه، سریال عشق تعطیل نیست در سال ۱۳۹۳ بود که البته این سریال با استقبال روبه رو نشد.

برچسب‌ها:

نظر شما