شناسهٔ خبر: 54949103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پوربخش:

آنقدر قوی هستم که سرطان را شکست دهم/ پیگیری من باعث محرومیت مادام‌العمر یک مدیر شد

مجتبی پوربخش توضیحاتی جالبی درباره برنامه فوتبال یک و حاشیه های این برنامه ارائه داد البته او به حامد آهنگی دوست هنرمند خود نیز اشاره کرد و اعتقاد دارد حامد بهترین کمدین حال حاضر ایران است. .

صاحب‌خبر -

مجتبی پوربخش مجری شمالی شبکه ورزش در این سال‌ها با برنامه فوتبال یک، جایگاه بسیار خوبی در بین اهالی لیگ‌های پایین‌تر و حتی فوتبال پایه که توجهی به آنها نمی‌شده، دارد، اما این مجری مدت دو سال است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند ولی خودش اعتقاد دارد آنقدر قوی است که سرطان خون را شکست دهد.

پوربخش در گفتگو با خبرورزشی اظهار داشت : وقتی متوجه تشابه حالت خودم با خدا بیامرز رضا نظری هنرمند گیلانی شدم که بر اثر سرطان خون فوت کرد، نزد یک فوق تخصص خون رفتم و یک‌سری آزمایش دادم که تایید شد دو سال است سرطان خون دارم و یک مرحله شیمی درمانی هم کردم. شیمی درمانی باعث شد که کلیه‌ام مشکل پیدا کند و مدتی بابت آن در بیمارستان بستری شدم تا مشکل کلیوی‌ام برطرف شود. در دو سال گذشته گریه و زاری‌هایم را انجام دادم، من با این قضیه کنار آمده‌ام و دنبال درمان آن هستم. از تمام کسانی که طی همین مدت با پیام‌های‌شان شرمنده‌ام کردند تشکر می‌کنم و برای تک تک آنها سلامتی آرزو دارم. من در سن مناسبی پیگیر قضیه شدم و همان‌طور که گفتم ان‌قدر قوی هستم که تا ته راه بروم و شکستش دهم.

پوربخش در ادامه درباره برنامه فوتبال یک توضیح داد: ۸ سال است که این برنامه را اجرا می‌کنم و امسال نیز نهمین سالی است که قرار است با شروع فصل جدید لیگ دسته اول برنامه فوتبال یک را روی آنتن ببرم. در این برنامه از همه چی پرده برداشتم از جادوگری، شرطبندی، زد و بند، رشوه و... فکر می‌کنم برنامه ام مشکلات زیادی را در لیگ دسته اول رو کرد و خدا را شکر علاقه مندان به فوتبال نیز رضایت داشتند.

مجری شبکه ورزش در خصوص اینکه چقدر از وی شکایت شده اظهار داشت : خیلی شکایت از من شد، ولی دوتا از این شکایت‌ها خیلی مهم و البته جالب بود، اولی محمد زارع فومنی مدیر گل ریحان که به دلیل همراه داشتن اسلحه پلاستیکی در بازی با شهرداری آستارا حسابی خبرساز شده بود، و علی خطیر که قبل از یک بازی مهم لیگ دسته اول، در هتل تیم حضور داشت. البته در یک برنامه از پول‌هایی که در فوتبال پایه رد و بدل می‌شد پرده برداری کردیم و یک مدیر باشگاه هم ۳۰۰ میلیون تومان از یک خانواده گرفته بود تا پسر آن خانواده را در عضویت تیم در آورد. گرچه مدیر باشگاه انکار کرد ولی آن خانواده مدارکی را در برنامه ارائه دادند تا این مدیر باشگاه مادام العمر از فوتبال محروم شود. با این حال باید از آقای معتضدی مدیر شبکه ورزش و دیگر مسولان این شبکه قدردانی کنم که همیشه من را مورد حمایت قرار دادند.

پور بخش در بخش از صحبت‌هایش به تعداد کم سهمیه صعود تیم‌های لیگ دسته اول به لیگ برتر اشاره کرد و گفت : این یکی از مهمترین مسئله رقابتهای لیگ دسته اول است و به نظر من باید تعداد سهمیه برای صعود به لیگ برتر حداقل ۲.۵ سهمیه باشد، تا سهمیه سوم در پلی آف برای صعود به لیگ برتر شرکت کند. اگر این قانون تصویب شود تا آخرین روز رقابتها سالم برگزار می‌شود.

مجری برنامه فوتبال یک در پایان در خصوص حامد آهنگی همکار خودش در صدا و سیمای گیلان اظهار داشت : با حامد از ۲۰ سالگی همکار بودم و به جرات باید بگویم که نفر اول کمدین ایران است. او در برنامه جوکر درخشان ظاهر شد و این مسئله هم که نفر اول کمدین است، بیشتر دیده شد. واقعا کارهای حامد خیلی خنده دار است و هر وقت جوکر را می‌بینم از خنده دل درد می‌گیرم. جالب است بدانید حامد خیلی خاکی و مهربان است و دقیقا همینجوری که در جوکر است، همیشه رفتار می‌کند. هر کسی یک ساعت کنار این کمدین باشد، تا یک سال سوژه برای خنده دارد.

نظر شما