شناسهٔ خبر: 54948731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ایثار و شهادت به ملت ایران استقامت و قدرت داده است

زهرا رحمتی وند

شهردار قم یکی از دغدغه‌های فرهنگی شهرداری را نهادینه کردن سیره شهدا دانست و گفت: نهادینه کردن سیره شهدا و ترویج روحیه ایثارگری در شهر راهی برای خدمت صحیح به مردم و احقاق حقوق شهروندان است.

صاحب‌خبر -

سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه سومین یادواره شهدای شهرداری و تکریم ۷۹۲ خانواده ایثارگر شهرداری قم یکی از دغدغه‌های فرهنگی شهرداری قم را نهادینه کردن ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: یکی از ارزش‌های محوری در نظام جمهوری اسلامی زنده نگه‌داشتن سیره شهدا است.

وی سیره ایثار و شهادت را عامل قدرت و ماندگاری انقلاب دانست و افزود: ایثار و شهادت به ملت ایران استقامت و قدرت داده و تاب‌آوری ملت ایران در برابر دشمنان از فرهنگ ایثار و شهادت و از فرهنگ کربلا و امام حسین(ع) گرفته‌شده است.

شهردار قم برگزاری یادواره شهدا را عامل تقویت روح معنویت در جامعه عنوان و تأکید کرد: باید مردم را با سیره شهدا و روح معنویت آن‌ها آشنا کنیم زیرا مردم با آشنایی باروح معنویت و ایثار شهدا می‌توانند بر تمام سختی‌ها فائق آمده و راه خود را ادامه دهند.

وی با یادآوری ۷۹۲ عضو ایثارگر شهرداری بیان کرد: اگر شهرداری بخواهد درست و باعزت کار کند باید روح معنویت شهدا و ایثارگران را در خود به وجود آورد و با ایجاد سلامت به مردم خدمت کرده و حق‌وحقوق مردم را به‌جا آورد.

سقائیان نژاد سپس هم‌زمانی روز شهرداری‌ها را با سومین یادواره شهدا حرکتی معنادار خواند و گفت: این هم‌زمانی به تمام کارکنان شهرداری یادآوری می‌کند که وظیفه ما خدمت به مردم بوده و با خدمت به مردم خداوند عزت و بزرگی به افراد و مجموعه‌ها عطا می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما